Gå til innhold

Forhold uten sex?


seaworld

Anbefalte innlegg

For mange jeg kjenner har sexlivet stoppet opp eller tatt slutt... Skaper dette problemer i forholdet? Er det noen som synes det går like greit uten?

Dette har ikke skjedd for meg, men jeg tror selv at dette ville vært et problem i vårt forhold om det skjedde. For meg går dette på fysisk kontakt generelt og hadde sexlivet stoppet helt opp, tror jeg kosing, kyssing og all form for fysisk kontakt mellos oss hadde dødd ut... Men dette ville mye av den intime og gode kjemien mellom oss tatt slutt i lengden.

Er det så mange der ute som sliter med dette som jeg har fått inntrykk av? Når tok det eventuelt slutt i deres forhold? Har noen av dere klart å ta det opp og fått sexlivet opp og går igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det skaper store problemer her. Synes sex er selve bekreftelsen på kjærligheten. At hun ikke vil ha sex tærer på meg , og går det for lang tid kommer jeg til å gjøre det slutt med henne. Har nesten gått ett år nå , og vi har kanskje sex en gang i mnd. Bedrer det seg ikke innen 6 mnd'er til er det game over. Da føler jeg at jeg har vært tålmodig nok.

Anonym poster: 65f731516d2e24db18f6832337bf664c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalkunkrøll

Helt uaktuelt uten sexliv. Merker hvor viktig det er nå som jeg sliter med å tenne på dama mi og har vært uten sex noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...