Gå til innhold

Menn: Pupper eller rumpe?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært puppegutt, men etter at jeg begynte å trene på elixia 3-4 dager i uken har jeg muligens konvertert..! Enkelte av jentene der har rumper som fremstår som ren kunst! Kunne lett hatt bilde av de hengene på veggen på stua :P

Kombinasjonen er jo dødelig.. men ganske sjelden når det kommer til godt trente jenter.

Jeg legger inn en hårfin stemme på rumpe!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Skogmann
Skrevet

Viktig debatt som tas opp her.

Om jeg måtte velge mellom å tilbringe livet med ei som har digre mugger og bitteliten rompe vs ei som har små mugger og knallfin rund og trent rompe så måtte jeg ha gått for sistnevnte. Det er noe med proporsjonene som er mer attraktivt.

Men det betyr ikke at jeg ikke er fascinert av store dame-spener. Det er UTROLIG sexy.

Damer med fin og stor (nok) rompe MED digre melkestasjoner er derimot det beste, men jeg tror neppe den dama finnes som har stor rompe, digre jugs, er pen i ansiktet og samtidig er en flott person. Og om hun finnes så er hun nok way out of my league uansett.

• Liker 2
Skrevet

Hehe, enig i at dette er en viktig debatt...

Litt mot strømmen så velger jeg pupper. De skal være mellomstore og ganske faste, er noe av det flotteste og mest kvinnelige som fins. Når det er sagt så har jeg aldri vært noen direkte motstander av en deilig rompe heller....

• Liker 1
Skrevet

Om jeg måtte velge mellom å tilbringe livet med ei som har digre mugger og bitteliten rompe vs ei som har små mugger og knallfin rund og trent rompe så måtte jeg ha gått for sistnevnte. Det er noe med proporsjonene som er mer attraktivt.

Men det betyr ikke at jeg ikke er fascinert av store dame-spener. Det er UTROLIG sexy.

Damer med fin og stor (nok) rompe MED digre melkestasjoner er derimot det beste, men jeg tror neppe den dama finnes som har stor rompe, digre jugs, er pen i ansiktet og samtidig er en flott person. Og om hun finnes så er hun nok way out of my league uansett.

Enig i at pupper også er sexy, selv for en rumpegutt som meg. Men rompa må ikke være brei, men fast må den være. Og det er mye viktigere enn at støtfangerne er fine og/eller store!

AnonymBruker
Skrevet

Jo da. Hva med Jana defi :

Jana-Defi-109.jpg

Helt naturlig

Anonym poster: a7f547692794f9e8535fc7a7ce5dfc27

Skrevet

Litt overrasket over svarene, siden jeg føler at de fleste menn jeg kjenner er litt puppe fikserte.

AnonymBruker
Skrevet

Til de kvinner som leser dette, det viktigste er likevel personligheten.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Rumpe.

Anonym poster: 10de195be57c8ce569c99a3de0fef8f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rumpa. For i min høyst subjektive mening så er rumpen en kroppsdel som skriker "jeg er en moden knullbar kvinne", mens brystene er mer "vi er baller av fett som gir næring til babyer". Forstår ikke hvorfor det er noe mer seksuelt over et kvinnebryst enn et mannebryst.

What he said.

Pupper er kjedelige, og tar seg nesten alltid best ut i BH.

Anonym poster: 10de195be57c8ce569c99a3de0fef8f1

• Liker 1
Skrevet

I like Big, medium , small - butts and i can not lie...

• Liker 2
Skrevet

Rumpe, små pupper, store pupper, rødthår, blondthår, brunthår, svarthår, øyne, nese, hake, munn, hals, nakke, skuldre. overarmer, underarmer, hender, fingere, rygg, midje, hofte, behåring der nede, lår, knehaser, legger, ankler,føtter, tær, latter, humor, tenkende, filosoferende.

Hvorfor nøye seg med Pizza eller Biff når en kan spise Buffet?

• Liker 1
Skrevet

Jo da. Hva med Jana defi :

Jana-Defi-109.jpg

Helt naturlig

Helt naturlig? Hahahahhaahaha... Dagens latter;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er en del fake pupper der ute, har neste begynt å like pupper som henger litt. Da vet jeg at det er ekte varer.

• Liker 3
Skrevet

Viste den ville komme, så her se selv :

http://www.pinupfile...roof.html?nats=

Beklager, men såpass interessert er jeg ikke:-) Bare syns det er litt morsomt.

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Pupper, fordi de er deilige.. Liker liksom ikke å stikke hodet mitt ned i rompa på folk..

AnonymBruker
Skrevet

boooooobs

iuChsPIcpWWaW.gif

Liker ikke pupper som skvulper som det der, men foretrekker faste, små pupper som ikke henger. Sett bort fra det er jeg 50/50 pupper og rumpe. :)

Anonym poster: 09ff79d02b62e45d56cdb01309586a02

• Liker 2
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

må si rumpa. orker ikke bivirkningene av verdige pupper som fett/valker rundt hofter lår og mage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...