Gå til innhold

dagkirurgisk for en cystoskopi?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hei, eg ble henvist til det eg trodde skulle være en cystoskopi, og i dag fikk jeg tlf fra kirurgisk avd at eg skal på dagkirigisk for undersøkelse? de sa eg ikke skulle ha full narkose, men kom til å få dyp bedøvelse og måtte faste, ikke kjøre samme dag, eller sove alene?

Er det cystoskopi de skal ta? er det andre undersøkelser av nyre/blære de trenger dagkirurgi for?

vil det si jeg får lett narkose? eller må man faste for andre bedøvelser? de sa jo eg kom til å være sterkt bedøved?

er litt forvirret nå!

håper på svar, takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

kan forresten nevne at jeg er ganske ung da, kansje derfor?

Gjest Gjest
Skrevet

jeg tok cystoskopi, men dette var poliklinisk og kun med bedøvelsesgel..

AnonymBruker
Skrevet

hei, eg ble henvist til det eg trodde skulle være en cystoskopi, og i dag fikk jeg tlf fra kirurgisk avd at eg skal på dagkirigisk for undersøkelse? de sa eg ikke skulle ha full narkose, men kom til å få dyp bedøvelse og måtte faste, ikke kjøre samme dag, eller sove alene?

Er det cystoskopi de skal ta? er det andre undersøkelser av nyre/blære de trenger dagkirurgi for?

vil det si jeg får lett narkose? eller må man faste for andre bedøvelser? de sa jo eg kom til å være sterkt bedøved?

er litt forvirret nå!

håper på svar, takk :)

Det betyr at du antagelig vil bli så trøtt av bedøvelsen at du sovner, men i noen narkose er du ikke. Når du våkner opp vil du fort kunne bli svimmel, derfor er det ikke lurt at du kjører eller er alene på en stund.

Anonym poster: 2506b99e4e5ec25e8d53ea8891e7b1d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...