Gjest Eurodice Skrevet 21. mars 2013 #1 Del Skrevet 21. mars 2013 Jeg holder på med å løse et kryssord med denne tittelen nå. Jeg forstår ikke et ord av denne etnolekten, så nå spør jeg dere som har peiling om "oversettelse" til følgende ord (jeg skriver i parentes de bokstavene jeg har funnet): sjofe: s- avor: -tiku- wolla (to ord?): - - - l - - - - baosj (6 bokstaver): schmø: - - lt isjpite (6 bokstaver): stjele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapteinen Skrevet 21. mars 2013 #2 Del Skrevet 21. mars 2013 Walla min bror, fet BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 21. mars 2013 #3 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Litt rusten, men jeg prøver meg :D sjofe: s- se avor: -tiku- Tror det er dra/stikke/gå eller lignende wolla (to ord?): - - - l - - - - Æresord/helt sant eller lignende baosj (6 bokstaver): Politi schmø: - - lt isjpite (6 bokstaver): stjele? Tror den var riktig Hvor er dette kryssordet fra ? :D:D:D Endret 21. mars 2013 av Beeblebrox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #4 Del Skrevet 21. mars 2013 avor: stikke? wolla: jeg lover schmø: kult Halvkvalifisert gjetting. Anonym poster: b0c4caf00f50c80724827ea511992e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. mars 2013 #5 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Litt rusten, men jeg prøver meg :D sjofe: s- se avor: -tiku- Tror det er dra/stikke/gå eller lignende wolla (to ord?): - - - l - - - - Æresord/helt sant eller lignende baosj (6 bokstaver): Politi schmø: - - lt isjpite (6 bokstaver): stjele? Tror den var riktig Hvor er dette kryssordet fra ? :D:D:D Tusen takk for hjelpen! Nå kom jeg et langt steg videre . Den u-en jeg hadde på "avor" kan like gjerne være en "k". Dette kryssordet står i et blad som heter "Kryss i taket". Det er andre årgang nå, så det er ganske nytt. Det er et funn for ivrige kryssordløsere. Endret 21. mars 2013 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. mars 2013 #6 Del Skrevet 21. mars 2013 avor: stikke? wolla: jeg lover schmø: kult Halvkvalifisert gjetting. Anonym poster: b0c4caf00f50c80724827ea511992e79 Så bra med gode hjelpere . Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå