AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 For det første, jeg tror ikke på kjærligheten. Jeg blir gal i hodet av alle disse forventningene et forhold innebærer. Jeg føler meg heller ikke komfortabel med sex. Syns mye av det er ekkelt, faktisk. Føler at man er nødt til å slikke dama, og sånt klarer jeg ikke.. Jeg orker heller ikke å forholde meg til en annen person hele tida.. Samtidig, er jeg livredd for å bli alvorlig såret, og det har jeg blitt før. Ekte kjærlighet finnes ikke, for absolutt alle av dagens kjæresteforhold tar slutt. Kan jeg nesten garantere. Dette fordi man ALDRI blir fornøyd med en sexpartner (gjelder mest jentene), og aldri kunne tenke seg å leve livet ut med den samme personen.. Eneste minuset med å bevisst velge seg denne stien, er at man mister muligheten til å få egne barn.. Anonym poster: 3394743af932f435bdd7dbd004ad8197 2
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Ta det helt med ro. En dag vil du antagelig oppleve at alt du har skrevet over der smuldrer opp og blir tilintetgjort av en ny fantastisk person i ditt liv. Et menneske som passer helt utmerket til akkurat deg. 1
RockPaperScissor Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 Akkurat nå føler jeg det samme som deg. Har blitt såret og sviktet så altfor mange ganger så jeg har mistet helt troen på at noe skal vare. Er livredd for å få følelser for noen igjen, og tenker at det er bedre å være foruten. Men kanskje det faktisk kommer en person inn i livet mitt som alt føles mye lettere med. Men jeg har fortsatt liten tro på at det skjer. Det eneste jeg savner er en "søndagskjæreste" 2
Reaper Skrevet 21. mars 2013 #5 Skrevet 21. mars 2013 (endret) . Endret 6. august 2021 av Reaper For drøyt
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #6 Skrevet 21. mars 2013 Jeg blir mest sannsynlig også singel resten av livet,er selv kronisk syk,og har en tenåringsønn med asperger. mannfolka står ikke akkurat i kø kan man si,de løper heller i andre retning. Anonym poster: aabdd1955a6917765aba58ac91383f32
Gjest proteinet Skrevet 21. mars 2013 #7 Skrevet 21. mars 2013 (endret) Trenger ikke norske, kravstore bitches. Norske, kravstore bitches trenger heller ikke menn som deg. Er for øvrig enig med Hoppetaujenta Endret 21. mars 2013 av proteinet 4
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 21. mars 2013 #8 Skrevet 21. mars 2013 For det første, jeg tror ikke på kjærligheten. Jeg blir gal i hodet av alle disse forventningene et forhold innebærer. Jeg føler meg heller ikke komfortabel med sex. Syns mye av det er ekkelt, faktisk. Føler at man er nødt til å slikke dama, og sånt klarer jeg ikke.. Jeg orker heller ikke å forholde meg til en annen person hele tida.. Samtidig, er jeg livredd for å bli alvorlig såret, og det har jeg blitt før. Ekte kjærlighet finnes ikke, for absolutt alle av dagens kjæresteforhold tar slutt. Kan jeg nesten garantere. Dette fordi man ALDRI blir fornøyd med en sexpartner (gjelder mest jentene), og aldri kunne tenke seg å leve livet ut med den samme personen.. Eneste minuset med å bevisst velge seg denne stien, er at man mister muligheten til å få egne barn.. Anonym poster: 3394743af932f435bdd7dbd004ad8197 Godt vi er flere om å føle slikt for øyeblikket 1
Gjest Elissima Skrevet 21. mars 2013 #9 Skrevet 21. mars 2013 Skjønner deg godt ts. Forhold er bare bortkasta tid. Man blir jo dumpa til slutt uansett, så kan heller bruke tiden på andre ting. 3
Knirke Skrevet 21. mars 2013 #10 Skrevet 21. mars 2013 Ta det helt med ro. En dag vil du antagelig oppleve at alt du har skrevet over der smuldrer opp og blir tilintetgjort av en ny fantastisk person i ditt liv. Et menneske som passer helt utmerket til akkurat deg. Det er sånne tåpelige floskler som gjør at jeg også stundvis tenker som TS... På den annen side: Selv om alle forhold tar slutt, så kan man likevel oppleve en følelse av "det var gøy så lenge det varte". Har jeg hørt... Det er nok gøy når det varer, men når det først er slutt skal det mye til for at man ikke ender opp som bitter 1
Alina X Skrevet 21. mars 2013 #11 Skrevet 21. mars 2013 Trenger ikke norske, kravstore bitches. Eller norske utro mannesvin. 2
Gjest Elissima Skrevet 21. mars 2013 #12 Skrevet 21. mars 2013 Eller norske utro mannesvin. Yes! Utro norske mannesvin med sugemerke som "liksom" en kompis skal ha laget.. yeah right. Menn bare lyver. Den dagen jeg finner en mann som er ærlig skal jeg gå naken på Karl Johan. I høye hæler. 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #13 Skrevet 21. mars 2013 Føler det på samme måte som deg TS. Er lei av å bli såret, lei av å ha forhåpninger, lei av å lnske meg et a4-liv jeg aldri får.. Så fort det dukker opp en mann det ser ut som det kan gå i retning av et forhold med, løper jeg så fort jeg kan og ser meg aldri tilbake. Orker ikke forholde meg til en person på den måten. Måte svare for vedkommende som om han er min egen far. Jeg har en far, og det holder i massevis. Synes det er synd at mennesker ser ut til å ha blitt så kyniske og kalde som de har, men de fleste mannfolk er kun ute etter å få seg et ligg, og det ligget er ikke lenger meg. Har lært meg til å leve uten sex og nærhet. Har husdyr som holder meg med selvskap hjemme, og jeg har masse kjærlighet i form av kos, lek og oppmerksomhet å gi til de. Fokuset på karrieren er stort, hvilket har ført til at jeg er satt stor pris på på jobben, blir alltid spurt om overtid først, og har masse cash i lommeboka. Livet har mange gleder utenom den oppskrytte kjærligheten (som ikke finnes). Jeg orker ikke tenke på den lenger. Selv er jeg ung, pen (har jeg hvertfall hørt), ambisiøs, godt utdannet og har ingen laster å dra med meg. Så hvorfor jeg ikke havner i et forhold må jeg nok svare for selv, da dette nok er underbevisst selvvalgt. Ønsker meg sterkt barn, men som kvinne har man den fordelen at det kan gå i orden i danmark likevel Nyt singellivet TS, og ikke la deg tråkke på av selvopptatte motsatte kjønn som kun er ute etter egen vinning! Anonym poster: 55734f936763795aa62a40518f995c35 3
Slither Skrevet 21. mars 2013 #14 Skrevet 21. mars 2013 Yes! Utro norske mannesvin med sugemerke som "liksom" en kompis skal ha laget.. yeah right. Menn bare lyver. Den dagen jeg finner en mann som er ærlig skal jeg gå naken på Karl Johan. I høye hæler. Si ifra den dagen så jeg kan se på! Jeg tror forøvrig heller ikke på "den store kjærligheten". Men underveis så kan det dukke opp en person som du trives med og som er verdt å kjempe slaget for. Man kan ikke forvente at alt skal være rosenrødt og perfekt hele tiden. 1
Gjest Elissima Skrevet 21. mars 2013 #15 Skrevet 21. mars 2013 Si ifra den dagen så jeg kan se på! Jeg tror forøvrig heller ikke på "den store kjærligheten". Men underveis så kan det dukke opp en person som du trives med og som er verdt å kjempe slaget for. Man kan ikke forvente at alt skal være rosenrødt og perfekt hele tiden. Haha ja skal gi beskjed Man blir litt lei da, når man gang på gang møter nederlag. Ingen er perfekt, hvertfall ikke jeg, men lei av froskene nå! 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars 2013 #16 Skrevet 21. mars 2013 Det er sånne tåpelige floskler som gjør at jeg også stundvis tenker som TS... Tåpelige floskler? Tja...hvis en har lyst til å marinere seg i selvmedlidenhet og bitterhet, kommer det i alle fall ingen og banker på døra. Det er opp til en hver det.
Gjest Yellow Taxi Skrevet 21. mars 2013 #17 Skrevet 21. mars 2013 Trenger ikke norske, kravstore bitches. "næ'i gi meg ei spretten ei fra Thailand som ikje har hørt om voldtekt og villig vasker baderomsgulvet mens æ gir ho ei heftig anal-prolaps" 5
Gjest Elissima Skrevet 21. mars 2013 #18 Skrevet 21. mars 2013 "næ'i gi meg ei spretten ei fra Thailand som ikje har hørt om voldtekt og villig vasker baderomsgulvet mens æ gir ho ei heftig anal-prolaps" Aaaw, he's just too cute
Reaper Skrevet 21. mars 2013 #19 Skrevet 21. mars 2013 "næ'i gi meg ei spretten ei fra Thailand som ikje har hørt om voldtekt og villig vasker baderomsgulvet mens æ gir ho ei heftig anal-prolaps" Det er jo det samme som å kjøpe seg ei hore, bare det at hun er langtidsprostituert. Nei takk... tiltrekkes heller ikke av Thai-berter.
Gjest JakeGreen Skrevet 21. mars 2013 #20 Skrevet 21. mars 2013 Selvmedlidenhet er forferdelig lite attraktiv på tvers av kjønnene og det var det virkelig mye av i denne tråden. Min regel for selvmedlidenhet er at jeg tillater meg selv noen dager med "sorg" når det er et reellt behov for det, men etter det så reiser jeg meg igjen og går konstruktivt til verks. Hva vil du med livet ditt? Finn ut av det og så går du etter det uten å se deg tilbake. Om du ikke vil ha et tradisjonelt forhold (på lik linje med meg), så går du selvfølgelig ikke inn i et. Om du ikke vil ha et A4 liv, så lever du ikke et A4 liv. Bare i denne tråden så ser du jo kvinner som har noenlunde likt syn på ting som deg, så de finnes. Bottom line: Slutt å syt, finn ut hvordan du vil leve, hva slags liv du vil ha, hvordan det skal ut og lev på den måten uten kompromisser og unnskyldninger for hvem du er. Ferdig snakket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå