Sjokoladenøtt Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Hei, vet ikke om jeg legger dette i riktig del av forumet, men har ingen anelse om hvor dette passer inn.. Det har seg sånn at typen min har havna i fengsel, og jeg har besøkt ham et par ganger, og nå har jeg plutselig fått besøksnekt.. De mente da at jeg var mistenkt fordi jeg hadde stoppet bilen utenfor fengselet da jeg svarte på en sms (Utrolig nok). Da en eller annen tulling hadde vært utenfor gjerdene rundt fengselet rett etter jeg dro. Har prøvd å få snakket med ledelsen der, men de gir meg ikke noe svar på hva jeg kan gjøre for å bli kvitt den besøksnekten.. Noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Eller har noe forslag i alle fall? Er litt kjipt å sitte aleine og ikke kunne besøke ham ' Setter pris på svar! :D
Gjest Daenerys Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Hva mener du når du sier at du er mistenkt? De må nesten vise til en legitim grunn til at du kke får lov til å besøke.
Sjokoladenøtt Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2013 Hva mener du når du sier at du er mistenkt? De må nesten vise til en legitim grunn til at du kke får lov til å besøke. De sa ikke annet, jeg fikk ikke noe brev eller noe heller.. Jeg var mistenkt for å stoppe bilen og å ha noe med å gjøre han som ble tatt utenfor fengselet. De sa de hadde ment jeg hadde kasta noe ut av bilen, noe jeg ikke har gjort. Skjønner ikke helt hva de driver med der oppe :/ Men har ikke fått noe informasjon ang besøksnekten, så jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd..
Gjest Daenerys Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 Ok, så du stoppet utenfor fengselet mens en annen rømte? Det er jo ikke særlig heldig da. Er det høysikkerhetsfengsel? Tenker at de burde jo ha et kamera utenfor. Du må nok ringe igjen og kreve et svar.
Sjokoladenøtt Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2013 Det er lavrisiko.. Vet de har kameraer på bussplassen og rett uttafor ved porten, men langt nedi veien tviler jeg på at de har for å si det sånn :/
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #6 Skrevet 22. mars 2013 Det er kanskje like greit at du ikke får besøke ham for da har du en sjanse til å får tullingen på avstand og komme på bedre tanker. Hvorfor vil du være sammen med en kriminell? Anonym poster: 40c4bd28295cc1e4e9f417f9b434985c 3
Sjokoladenøtt Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2013 (endret) Mye vits å dømme folk. Dessuten er det off topic, så hold deg heller unna. Endret 28. mars 2013 av Sjokoladenøtt
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #8 Skrevet 27. mars 2013 Med den type rutiner og lengde på opphold antar jeg at vi her snakker om kraftig vold/ran eller tilsvarende. Måte du reagerer på tilsier at temaet er særdeles følsomt som igjen gir misstanke om at venner og familie ikke ser noen fremtid i dette forholdet heller. Antallet kvinner som blir misshandlet og antallet barn med fedre som misshandler er ekstremt mye høyere med menn som har en slik bakgrunn. Håper derfor du vet hva du gjør og ikke ser alt gjennom rosa briller. Snakk med advokaten hans. Få denne til å se på saken. Anonym poster: 93f542ca4920fe61fb20926d0aeb282f 1
Sjokoladenøtt Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #9 Skrevet 27. mars 2013 (endret) Med den type rutiner og lengde på opphold antar jeg at vi her snakker om kraftig vold/ran eller tilsvarende. Måte du reagerer på tilsier at temaet er særdeles følsomt som igjen gir misstanke om at venner og familie ikke ser noen fremtid i dette forholdet heller. Antallet kvinner som blir misshandlet og antallet barn med fedre som misshandler er ekstremt mye høyere med menn som har en slik bakgrunn. Håper derfor du vet hva du gjør og ikke ser alt gjennom rosa briller. Snakk med advokaten hans. Få denne til å se på saken. Anonym poster: 93f542ca4920fe61fb20926d0aeb282f Ikke vits i å kommentere engang når dette er svarene du kommer med. Endret 28. mars 2013 av Sjokoladenøtt
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #10 Skrevet 27. mars 2013 Kan fint snakke helt åpent om det jeg, men det som er irriterende er at folk skal dømme noe så sinnsykt med en gang de hører ordet fengsel. Hadde da aldri i livet vært sammen med noen som var voldelig mot meg eller barn, har nå hatt en ekstype som gjorde det en gang, han gikk på huet og ræva ut og han gikk derifra med brekt nese selv. Dessuten har jeg foreldre og venner som synes det er en av de beste forholdene jeg har hatt, mest fordi jeg faktisk er lykkelig for en gangs skyld. Det gir ikke folk en rett til å si at forholdet mitt er dårlig og at han kommer til å slå ihjel både meg og eventuelle unger? Man merker jo fort om mennesket er voldelig av natur eller blir fort sint, det gjør i alle fall ikke han Det er faktisk folk som fortjener å få seg et realt slag over trynet og.. Du vet jo heller ingenting om lengden på fengselsoppholdet, og det er et lavrisikofengsel, hva tror du? Hadde nå skjønt det om det var mord eller voldtekt, men det å krangle og banke dritten ut av en som truer en du er glad i med å voldta de og faktisk nesten får gjennomført det sååå.. ok. Flott det. Men dette er off topic, jeg vil heller ha info om hvordan jeg får besøkt ham. Han har ikke en mnd igjen engang, men det er dødslenge... ugh.. Utifra soningsforholdet du beskriver trenger man ingen doktorgrad for å sette sammen 1 og 1. Dette er ikke lavrisiko, de holder til i åpne soningsanstalter of har permisjoner. Og iallefall ikke innskrenkninger i besøk slik dubher nevner. Om retten hadde trodd på det du skriver hadde han ikke fått så kraftig straff. Om du leser dommen vil du nok se at retten ikke mente dette var selvforsvar. Regel nummer 1 med kriminelle er at man sier man er uskyldig uansett. Jeg ga deg tips. Snakk med advokaten hans. Beste tipset du kan få Anonym poster: 93f542ca4920fe61fb20926d0aeb282f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå