Gå til innhold

Hvorfor bruker ikke menn "gummifi**e"?

Fremhevede innlegg

Gjest Irritert
Skrevet

Dette er noe som irrterer meg... Som oftest, ikke alltid men som oftest er det menn som har størst sexapetitt... Hvorfor er det da blitt stuerent med dildo, men ikke plastfi*te? Siden kvinner ikke vil gjøre det like mye, hvorfor skal de da bruke masse penger på leketøy? Det er jo menn, som maser om mer, hvorfor kan ikke de ha leketøy? Regner med at det hadde blitt mye suring fra damene da ja, men vi skal tolerere ALT..... Det må jo bare bety at dere aldri blir fornøyde..... Det selges jo dildoer for millioner hvert år, og jeg VET at det ikke bare er single damer som kjøper.... Vi må snart få likestilling, men for MANNEN :evil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tulleru?
Skrevet

Dette var en liten trolling, ikke sant?

Hvis ikke så må du vite at det faktisk (som regel) er litt lettere å tilfredstille oss, og jeg tror en hånd hjelper mer en en gummidings.

Mann

Gjest Irritert
Skrevet
Dette var en liten trolling, ikke sant?

Hvis ikke så må du vite at det faktisk (som regel) er litt lettere å tilfredstille oss, og jeg tror en hånd hjelper mer en en gummidings.

Mann

VET du dette, eller bare tror du det? Kjøp en og prøv da!!!!

Skrevet

:ler:

Er ikke bare damene som kjøper dildo da vet du. Der er to i et forhold, også mannen kan gå ut å fikse dildo for å krydre sexlivet.

Jeg trenger heller ingen dildo for å tilfredsstille meg selv, fingen funker vel så greit den.

Kjøp deg det DU trenger du. Ikke bekymre deg så mye om hva andre gjør eller må finne seg i :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet

For all del, gå og kjøp deg en plast-vagina du "Irritert", hvis du har lyst til det. :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet
plast fætte råkker :danse:

Jeg skjønner at du er ekspert på dette området. :tunge1:

Gjest lurven
Skrevet

ja det er jo tross alt fætta som er den viktigste delen av en kvinnen... alt det rundt er jo ikke noe å ha

Gjest Irritert
Skrevet

Så ingen av dere damer hadde blitt sure viss mannen deres kom hjem med en slik? Sidestilt med deres dildo?

Skrevet

Antageligvis ikke. Er det derfor du er irritert? Fordi vi kan ha plastdingser til våre lyster uten at mannen kan få sine plastdubeditter? Men det er jo din tolkning. Og selv om jeg ikke hadde hatt problemer med det, kan jo andre damer ha det.

Skrevet
Så ingen av dere damer hadde blitt sure viss mannen deres kom hjem med en slik? Sidestilt med deres dildo?

Nei, men jeg hadde blitt nysgjerrig - og hadde ogsåp lurt på om vi kunne brukt den slik vi bruker vibratoren, nemlig sammen :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet

Sur? Nei, jeg hadde ikke blitt sur.

Gjest lurven
Skrevet

Sur? Nei, jeg hadde ikke blitt sur.

hadde du blitt :flekke: kanskje?

Skrevet

jeg hadde blitt sur om damen min hadde kommet hjem og sagt at denne har jeg lyst at vi skal bruke sammen....

:o

Gjest GreenSky
Skrevet

Nei, for å være ærlig hadde jeg blitt :ler::hoho:

men jeg hadde ikke vært fordømmende eller noe, bare ertet han litt.

Skrevet

Samboeren min har en han, en rosa. Og vi har hatt utrolig mye moro med den :kul: Dessuetn så virker den fint sier han med gode "rifler" i, men MÅ bruke glidemiddel.

Skrevet

Jeg trur heller at kjæresten vil ha ekte vare å ikke noe gummi .

Skrevet

Nå vil vi omtrent like mye her i huset, så ingen av oss har noe problemer med den andres manglende lyst...

Men klart, kan jeg plast så kan han :wink:

Skrevet

Både mannen min og jeg har en god del leketøy i plast!

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg trur heller at kjæresten vil ha ekte vare å ikke noe gummi .

Så det du sier er at du ikke har noen dildo fordi du heller vil ha ekte vare? Eller det kun mannen som må nøye seg med ekte vare mens du koser deg med begge deler?

Jeg har prøvd begge deler, og ei skikklig gummifitte har ingen problemer med å komme på høyde med en våt, trang og god varm "ekte vare". Alt du trenger er glide middel, og varmt vann så du kan varme og gummi klossen :)

Men det er selfølgelig ingen tvil om at det er deiligere og ha en hel kropp og kose med ikke bare et hull og stikke den inni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...