AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Først trodde jeg kanskje at det var soppinfeksjon så jeg tok en behandling på 14 dager. Dette hjalp ikke. Nå begynner jeg å lure på om det er en mild urinveisinfeksjon. Hadde urinveisinfeksjon/blærekatarr en gang tidligere og da var det så vondt at en ikke kunne ta feil av det. Så dette må være en mild form, om det er det det er. - Trykk, merkelig følelse i underlivet. - Tissefølelse (uten å måtte tisse). Spesielt i perioder etter sex/onanering. - Ikke samme nytelse og følelse under samleie/når han penetrerer eller fingrer. - Følsom - Ikke varm urin eller vondt når jeg tisser, men følelsen er ikke behagelig. (Drikker mye vann og væske) Tror jeg har en form for mild urinveisinfeksjon? Først og fremst skal jeg komme meg til en gynekolog uansett, så uansett tips så skal jeg dit. Men hva kan jeg kjøpe på apotek evt gjøre selv for lett urinveisinfeksjon - eller andre som kjenner seg igjen og har noen andre tips? Begynner å bli vanvittig irriterende. Merker at jeg sitter mye oppå foten min for å presse på underlivet pga følelsen/trykket, (det ikke er snakk om en svært vond smerte). Av og til er følelsen helt borte, men kommer igjen når jeg minst venter det. Anonym poster: 0b9e24f65abb7db11373ec0986e2ad32
Gjest Blubberella Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 (endret) Gå på helsekosten og kjøp Uvacin (hvis de selger det ennå)! Jeg ble kvitt mild urinveisinfeksjon ved å ta Uvacin. Det er et naturlegemiddel som inneholder løvetann og melbærblad. Du kan også prøve tranebærkapsler. Endret 21. mars 2013 av Ylvina 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå