JustLittleMe Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Hei hei. Lurer på om dere skal på påskeferie og om dere har sommerferien planlagt? Hvor og hvem skal du feriere sammen med? Jeg skal ikke noe i påsken, jobbe nr vi har åpent, og skal til syden i sommer, kommer tilbake med navnet når jeg kommer på det
Gjest snoopy_93 Skrevet 23. mars 2013 #2 Skrevet 23. mars 2013 Skal ingenting i påsken.. Skal vel jobbe i sommer.. Tar meg en tur til Mallorca i midten av mai - skal til alcudia
Fandenivoldsk Skrevet 23. mars 2013 #3 Skrevet 23. mars 2013 Jeg drar til India NUH! I sommerferien skal jeg nok jobbe. Jobbe og være ute med bikkja.
Gjest Daenerys Skrevet 23. mars 2013 #4 Skrevet 23. mars 2013 Vi skal ingenting i påsken, bare være hjemme Nyte ferie i nytt hus. I sommer skal vi male en del hjemme, og siden samboeren er i første år i ny jobb, er det ingen poeng i å reise denne sommeren. Tar nok heller en tur til høsten. I tillegg må jeg jobbe med masteren gjennom hele sommeren, så det er helt ok for meg!
Miss Lucky Skrevet 23. mars 2013 #5 Skrevet 23. mars 2013 Satser på å reise å besøke søsteren min og familien hennes på hytten i påsken, har i alle fall fint lite lyst å sitte hjemme med guttungen i påsken også, det gjør jeg nok ellers i året. I sommer skal jeg, guttungen og kjæresten til foreldrene mine sin leilighet i tyrkia. Satser på en tur til legoland og/eller dyreparken også.. noe mer har vi ikke planlagt, men er ganske sikker på at det blir enda en tur eller to i løpet av sommeren også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå