Gå til innhold

Vondt for gutter å bli sugd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det vondt (evt. ubehagelig) for gutten hvis man fortsetter å suge han etter at han har kommet...? Teknisk sett, selv om det er vanskelig, skal det jo også gå an for dere å oppleve serieorgasmer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de fleste trenger en liten pause, og at det kommer litt an på gutten.

Jeg har opplevd at fyren har fortsatt rett etter utløsning (sex) og kommet to ganger etter hverandre, men det er vel heller unntaket enn regelen.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på mannen; for noen blir det for følsomt, for noen er det deilig i et visst tempo osv., men jeg tror ikke de fleste klarer å komme igjen rett etter.

Anonym poster: d4ff2791fb5020b386e54990c841eb22

Gjest .-L-.
Skrevet

Kan holde på en stund, men så må du vekk. Vet ikke om vondt er det riktige ordet, men det er veldig ubehagelig!

Skrevet

Kan holde på en stund, men så må du vekk. Vet ikke om vondt er det riktige ordet, men det er veldig ubehagelig!

Kan støtte meg til denne kommentaren. Får ikke akkurat noe ut av å bli sugd rett etter utløsning. Gutter trenger tid, før de er klare for action igjen.

Skrevet

Kommer nok an på gutten, og formen.

Skrevet

Det har hendt meg med ei som fortsatte etter jeg kom. Avsugningen om kvelden kom jeg fire ganger og morgenen etter kom jeg tre ganger. Uforglemmelig.

Skrevet

Jeg blir nesten litt skuffet dersom du ikke fortsetter en liten stund etter jeg har kommet. For min del er det med på å forlenge orgasmen når jenta fortsetter for å suge ut "siste rest".

• Liker 2
Skrevet

Kommer nok an på gutten, og formen.

helt riktig ingen er like, gjør det litt forskjellig med alle, da blir det best for alle

AnonymBruker
Skrevet

Det er deilig med fosiktige bevegelser og kos

Anonym poster: 27c59afe5494389a8f7fa423f9bdca2e

Skrevet

Kanskje litt "vondt", men det er bare deilig! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...