Gå til innhold

Fullstendig kreft-angst! Smerter i eggstokk!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gikk til legen i midten av januar da jeg i julen fikk plutselige, sterke smerter i venstre side, der hvor eggstokken ligger. Etter 7-8 t med smerter kjentes det ut som noe "sprakk", jeg tenkte da umiddelbart cycte, noe legen var enig i på legetimen noen uker etter. Hun kjente på magen min og sendte henvisning til ultralyd, har fått time i slutten av mai.

Problemet er at jeg de siste ukene har hatt vondt på samme sted nesten daglig, og smertene er ganske intense. Jeg har også følt et par ganger at jeg brygger på UVI, men det blusser aldri skikkelig opp. Såå, det jeg tenker nå er jo selvfølgelig eggstokk-kreft med FULL spredning til urinblære og hele pakka. Jeg vet veldig godt hvor sinnsykt det er å tenke så ille, men nå er jeg bare DRITREDD.

Kan dette bare være uskyldige vanncyster?! Trodde ikke det gjorde vondt over flere uker?!

Kom gjerne med erfaringer om eggstokksmerter. Ringer legen og bestiller time i morgen uansett, hun må jo få ordnet meg ultralyd før mai eller? Smerten begynte jo i desember..

Er forresten 26, går på p-piller, ikke gravid.

Anonym poster: 79a48e39abe9761908736d06c62e36d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bestill heller time hos privatlege som kan ta ultralyd/røntgen. Betaler du selv, kommer du raskt til.

Anonym poster: ff3598ed4ad3d004fd24ec39fa1bda68

Skrevet

Hvis eggstokken din hadde sprukket tror jeg det hadde ført til store innvendige blødninger og du hadde nok ikke sittet der du sitter nå.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis eggstokken din hadde sprukket tror jeg det hadde ført til store innvendige blødninger og du hadde nok ikke sittet der du sitter nå.

Ts. her, tror da ikke eggstokken har sprukket, men cyster kan sprekke. Men leste på nett at hvis de gjør det så går smerten over, jeg har mer eller mindre vondt daglig :(

Anonym poster: 79a48e39abe9761908736d06c62e36d5

Skrevet (endret)

..............

Endret av Unika

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...