Gå til innhold

Hvem vil du ha ut av idol?  

1. 1. Hvem vil du ha ut av idol?

• Trung
      18
    • Maren
      1
    • Susanne
      3
    • Sandra
      26
    • Håkon
      4
    • Kjartan
      3
    • Maria
      8
    • Margaret
      0

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ut med Maria. En stor posjon for selvgod for meg. Men det første jeg reagerte på når jeg så henne i den første finalen; "men... hun var jo på Beat for Beatfor bare noen få måneder siden" ...

Joda, skal være ærlig å si at hun er virkelig flink til å synge, men det blir feil for meg når hun allerede er kjent for publikum...

Jeg hadde i allefall oppfatningen av at konseptet var å finne en helt ukjent person...

Å så enig jeg er! :enig_animasjon:

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet
Ut med Maria. En stor posjon for selvgod for meg. Men det første jeg reagerte på når jeg så henne i den første finalen; "men... hun var jo på Beat for Beatfor bare noen få måneder siden" ...

Joda, skal være ærlig å si at hun er virkelig flink til å synge, men det blir feil for meg når hun allerede er kjent for publikum...

Jeg hadde i allefall oppfatningen av at konseptet var å finne en helt ukjent person...

:Nikke: :enig_animasjon: enig

Skrevet

:Nikke: :enig_animasjon: enig

Jantelov.....? :ler:

Idag syns jeg Susanne var dårligst. Hvis jeg prøver å nevne her i huset at Sandra er dårligst får jeg så øra flagrer av tiåringen min så det tør jeg ikke: så derfor blir det Susanne.

Gjest 3llie
Skrevet

I kveld syntes jeg Maren var dårligst..

Skrevet

Jeg tror Sandra går i dag, synes hun og Susanne var dårligst.

Skrevet

Så ble det Maren da. Og det var vel fortjent etter kveldens innsats.

Ellers er jeg med på at det er Sandra og Trung som er de neste som bør ut!

Gjest lurven
Skrevet

han ping pong var overaskende god i dag!

og maria var utrolig god som vanlig!

og sandra var helt ræva som vanlig!

Skrevet

Jantelov.....? :ler:

Enig. Hvis Maria er selvgod begynner det å surre jantelov i huet mitt og.

Hun prøver tilogmed å være masse ydmyk! Det er bare ikke så lett når man får så mye gode kommentarer :-)

Med tanke på at Idol er en Idol konkurranse og ikke en sang konkurranse, så hvis Maria skal gå ut så skal hun gå ut på særegen stemme og god utstråling. Emm teller disse tingene mere i en Idol konk.

Man må jo ha litt stemme, men den kan trenes opp.

Jeg er en av dem som syntes Kurt ikke skulle ha vunnet i fjor, han hadde god stemme, men den var for lik Bono. Men kansje utsrålingen var ok.

Gaute var mere Idol imho.

---

Jeg syntes det er for vanskelig og velge en ut nå. De er alle så gode!

Gjest Catwoman
Skrevet

Det er ikke noen jantelov fra min side i hvertfall.

Maria er flink til å synge, ingen tvil om det, men hun har ingen særegen stemme og hun har ingenting pesielt ved seg. Og jeg syns hun virker litt selvgod, sånn potensiell miste bakkekontakten hvis hun vinner.

Jeg syns ganske enkelt ikke at hun er den som fortjener mest å vinne av de gjenværende. (men i går imponerte hun faktisk, da var hun kjempe god.)

Skrevet
Det er ikke noen jantelov fra min side i hvertfall.

Maria er flink til å synge, ingen tvil om det, men hun har ingen særegen stemme og hun har ingenting pesielt ved seg. Og jeg syns hun virker litt selvgod, sånn potensiell miste bakkekontakten hvis hun vinner.

Jeg syns ganske enkelt ikke at hun er den som fortjener mest å vinne av de gjenværende. (men i går imponerte hun faktisk, da var hun kjempe god.)

Vet ikke om hun er min favoritt. Kansje. Hun må vise fram mere Idol potensiale videre.

Jeg er litt enig i hva Tex sier i forumet, at det er liksom litt meningen at man skal ha selvtillit i en sånn bransje. Også syntes jeg man skal ha litt lov til å sveve etter en sånn konkuranse :-)

Man kan også bli litt irritert(jeg sier ikke at du er det) over at hun har synget før i bransjen. Men en Idol konkurranse handler om Idol sjarm og særegen stemme mest, så det vil ikke i utgangspunktet gi Maria alle de gode fordeler, i teorien. Men jeg sitter å lurer på om ikke dommerene skulle ordnet et system i dette her.

Skrevet

(Pip skriv i alle Idol-trådane i dag visst! Hehe...)

Altså - eg ser at ein meiner Maria ikkje bør vinne fordi ho driv med song og musikk frå før av. Men Kurt i fjor då? Han hadde jo faktisk gitt ut plate med bandet sitt lenge før Idol...? Synst óg det luktar litt jantelov her...

(forøvrig så bryr eg meg ikkje så fælt mykje om Idol - men håpar den som vinn er ein god songar, og ikkje berre eit fint smil...)

Gjest Catwoman
Skrevet

Det er vel ikke så mye at Maria har vært kjent innen musikkens verden fra før. Det er mer at det er noe ved henne, kan ikke sette fingeren på det, som jeg ikke helt klarer.

Heier på Margaret jeg. Hun er veldig god.

Det er de jo de fleste av de i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...