Ulrikke Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Sambo reiser til Roma om en måned, med stedatteren min som fyller 13 i oktober. (Han reiser på tur med barna sine etter tur det året de fyller 13, datteren er tredjemann ut ) Han regner med at hun vil shoppe litt, ihvertfall titte. Jeg har vært i Roma en gang før, og så en drøss med "småbutikker" overalt, men uten at vi satte shopping "i system".... Noen som har anbefalinger i forhold til dette? Jeg er grønn, sambo er totalt på feil jorde, som han sier
marsy Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Sambo reiser til Roma om en måned, med stedatteren min som fyller 13 i oktober. (Han reiser på tur med barna sine etter tur det året de fyller 13, datteren er tredjemann ut ) Han regner med at hun vil shoppe litt, ihvertfall titte. Jeg har vært i Roma en gang før, og så en drøss med "småbutikker" overalt, men uten at vi satte shopping "i system".... Noen som har anbefalinger i forhold til dette? Jeg er grønn, sambo er totalt på feil jorde, som han sier Shoppinggatene er Via Nazionale og Via del Corso Nazionale går fra Operaen (nær Termini) og mot Capitol/Forum Del Corso går fra Piazza del Popolo og tvers igjennom sentrum ned mot Capitol/Forum. Det er nederste biten som har shoppingen. Her finner dere alle de kjente butikkene som Zara, Mango, Benetton, Sephora osv osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå