Gå til innhold

Brazilian med tampong

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal ta brazilian for første gang, og har regnet ut at neste uke kommer hårlengden til å være perfekt, men mest sannsynlig kommer jeg til å ha mensen på den tiden. Noen som vet om det er OK å ta brazilian med tampong? Vet at man ikke anbefaler brazilian under mensen grunnet at det er vondere da, but still...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg aldri gjort. Hadde ventet.

Anonym poster: 8e9698dca9186276941bc25843b096fb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke liggi på det bordet med en tråd stikkende ut av musa mi ;) Du burde utsette timen til du er ferdig med mensen.. Tenk på den som skal jobbe der også.

Anonym poster: b65a149cffe14572b77fac8ca837fca4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenk om tampongtråden henger seg fast i voksen da! Plutselig bare "svupp" så står salongdamen der med både hår og en blodig tampong i voksstripsen! :fnise:

Anonym poster: 4dac23fd47d3729880ccd6c6035b6d81

• Liker 5
Gjest Blomst83
Skrevet

Som de andre sier vent!En uke fra eller til spiller ingen rolle

Skrevet

Det går helt fint å ta braziliansk med tampong, men du bør dytte tråden litt innimellom for å unngå at den kommer i veien for hudpleieren. Eventuelt så kan du ringe å gi beskjed om dette og spørre om det går fint, som regel så gjør det det ;)

Eneste er at det kan gjøre litt ekstra vondt når man har mensen pga økt hormonivå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det i tilfelle den detter ut eller blir dratt ut ved et uhell, pluss at det lukter litt ekstra stygt av underlivet når man har mensen, stakkars den som må vokse deg da, jeg ville ikke utsatt noen for det selv :)

Anonym poster: f3251ffcc9fefa3b31579180d3cc049e

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det i tilfelle den detter ut eller blir dratt ut ved et uhell, pluss at det lukter litt ekstra stygt av underlivet når man har mensen, stakkars den som må vokse deg da, jeg ville ikke utsatt noen for det selv :)

Anonym poster: f3251ffcc9fefa3b31579180d3cc049e

Ganske normalt å ta seg en dusj før man går til brasiliansk voksing uansett? Med nyskiftet tampong blir det ingen lukt, og ingen søl. De som driver med brasiliansk voksing ser så mye at en tampongtråd til og fra spiller INGEN rolle ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg jobbet i helsesektoren i mange år og er kanskje derfor blitt herdet, men jeg kan ikke se noen grunn til å ikke gjøre det. Dytt tråden mellom de indre kjønnsleppene om det går ann. Kan ikke tenke meg at hudpleieren e.l vil bry seg om en liten tråd oppi alt sammen.

Anonym poster: bf95368b96a0ed11466b039c5ace967b

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for avsporing.

Spørsmål til modereringen tas i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det med tampong, jeg bare klipte tråden slik at den ble mye kortere og gjemte bort resten i kjønnsleppene. Null problem for min del.

Anonym poster: 5bd152d60e08fa8aef141fdc81a97a73

AnonymBruker
Skrevet

Ganske normalt å ta seg en dusj før man går til brasiliansk voksing uansett? Med nyskiftet tampong blir det ingen lukt, og ingen søl. De som driver med brasiliansk voksing ser så mye at en tampongtråd til og fra spiller INGEN rolle ;)

For oss med relativt god luktesans så lukter det uansett.

Anonym poster: bfb6568337476af4b6ead267b7f24576

• Liker 1
Skrevet

Brasiliansk med tampong går fint, det er bare å dytte tråden litt oppi. Jeg spurte hun jeg går til, og det var hennes tips.

Men siden det er TS' første gang ville jeg nok ventet, pga smerter. En uke fra eller til med hårvekst vil jeg ikke tro spiller noen rolle, i verste fall klipper hudpleier litt først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...