kleinestedama Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Jeg går vgs, og er stupforelska i en fyr jeg ikke kjenner. Han er kompisn til eksen til veninna mi, og vennene mine har mange ganger prøvd å hjelpe meg for å komme på samme fest som han men det er alltid noe som kommer i veien!.... Etter jeg poka han på facebook begynte han å legge merke til meg og. Han så på meg og smilte mye. En dag jeg gikk fordi han alene (uten mine fnisete, rare venner) sa han hei til meg!! Jeg tenkte, ok, nå må jeg ta ett steg videre...! Så jeg skrev en melding til han på facebook om han var ute en lørdagskveld. Og han svarte bare: jepp.. uten noe som helst interesse... Han er en fyr med mye status, og jeg går musikklinja, som ikke er den mest populære linja for å si det sånn... Jeg føler alt er over før det i det hele tatt har begynt.. Jeg føler alt er ødelagt!! Hva skal jeg gjøre?? Jeg er så lei meg
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Høres egentlig ut som om han ikke er spesielt interesert, men samtidig så var det han som tok kontakt først? Ville latt være å ta mere kontakt, men heller prøvd å være på de samme festene som han. For all del ikke sitt i ett hjørne å stirr på han da! Bare si hei og vær hyggelig, men ikke klengete. Anonym poster: 9fef05b97bfe233067d20f547e2a3b77
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Få veninnene dine til å gjøre sånn at dere "plutselig" havner på samme fest som han, eller havner på samme utestedene. Anonym poster: 091fea3181951d44a51dd5f20ced9a38
kleinestedama Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2013 Takk for gode svar! Får håpe ting ordner seg
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #5 Skrevet 21. mars 2013 Håper det går bra! Med alkohol(obs: LITT) så går det som regel lettere. Anonym poster: 091fea3181951d44a51dd5f20ced9a38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå