Gå til innhold

Vaginaen innvendig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, dette er et utrolig kleint spørsmål men jeg må bare spørre. Hvordan skal en vagina kjennes innvendig? Når dere for eksempel fingrere dere selv, er det slik at det er en kul på en måte inni kjeden? At når la oss si penisen er inne så er det noe som stopper den på en måte til å gå lengere? og er det slik at den er helt glatt innvendig? Fordi jeg vet ikke om det er normalt men min er litt bølgete og når jeg har fingrene inni så er det noe som er helt inne som er glatt og litt rund.

Vet dette er veldig dumt spørsmål, men jeg er bare litt forrvirret.

Anonym poster: c43c50e83ada7bae3780d17f5d6320c6

Anonym poster: c43c50e83ada7bae3780d17f5d6320c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som livmorstappen

Anonym poster: 28f2d2b0bad479f63a02e394b27ae6ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det noe som stopper der inne, det er ikke sånn at du kan putte inn en langkost og at den kommer ut av munnen eller øret. På bildene til høyre her så ser du underlivet til en kvinne http://no.wikipedia.org/wiki/Livmorhals

Det skal være fuktig og ruglete ja, ikke helt glatt. Hvis du kjenner en rund ting helt innerst så er det livmortappen http://talltara.com/wp-content/uploads/2010/08/cervix.jpg

Anonym poster: 682a9b7fa35bbce6d8e30c306b84b873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke kjenne livmortappen min (selv om jeg har det) fordi min vagina er lengre enn mine fingre. Men jeg har en sånn "klump" som er rett under g-punktet (vet ikke om jeg skal kalle det klump for det er en bul på en måte kanskje.. vanskelig å forklare). Er også ruglete der inne, og jeg tror begge deler er helt normalt.

Jeg har også vært på GU mange ganger uten at de har sagt at jeg ikke ser ut som normalt der inne (de sier vel i fra om noe ikke er som det skal), så jeg kan tenke meg at de fleste kvinner er sånn. :)

Anonym poster: c483832366ced8df9b38d1ad4505458a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...