Gjest Marlene Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Hei. Jeg har i flere dager hatt en følelse av full blære, og er på toalettet ofte. Rett i det jeg er ferdig å urinere, svir det helt forferdelig i ca halvt minutt. Har vært hos lege 4(!) ganger, det er ikke noe tegn til UVI eller klamydia. Venter på svar på urin som er til dyrkning (for andre gang) Hadde UVI for 7 år siden, da merket jeg bedring med medisin etter bare noen timer. På torsdag fikk jeg Penomax, ingen bedring. Fredag fikk jeg Trimetoprim, også uten forandring etter 3 dager, så i går fikk jeg Bactrim, men merker fortsatt ingen bedring. Min allmenntilstand ellers er het fin. Noen som har vært borti dette? Som kan fortelle hva det er? Jeg holder på å bli gal!
_Aries Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Soppinfeksjon? Aldri hatt det så vet ikke helt hvordan det føles, men en av mine venninner dro til legen fordi hun hadde symptomer som lignet veldig på UVI, det viste seg å være sopp
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Jeg har hatt sopp mange ganger og det har aldri svidd når jeg har tisset. Hvor svir det TS? I urinrøret eller utenpå på kjønnsleppene? Er det det siste så kanskje det er sopp, at urinen kommer borti der hvor det er sopp og at det svir. Men svir det ikke og du ikke har en hvit klumpete utflod så er det neppe sopp. Jeg syns at det høres ut som at det er UVI, men merkelig at det ikke er det. Håper det går bra, god bedring!! Anonym poster: 5086885cb6d10cfdce962a4158d98b90
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå