AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Har omgangsyke som startet i natt, hatt hodet i do flere ganger. Sist gang var et par timer siden og før der gikk det 4 timer imellom. Begynnelsen som var verst. Men jeg er tørst nå og har kokt vann jeg skal drikke snart når det er kaldt nok. Men kan jeg forvente at jeg blir verre igjen etterpå siden magen får mer "materiale" å jobbe med? Har også en pose med sukker så jeg kan ta bittelitt av det også for å friske opp litt. Har vondt i kroppen og utrolig slakk, måtte ta en pause etter å ha gått opp trappa hjemme til kjøkkenet.. Anonym poster: 23c538c8f61d3e5f1dcc17484abf9841
Millimani Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Mange tror at cola er best, men Farris binder magen mye bedre med det den inneholder
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2013 #5 Skrevet 20. mars 2013 Pass på å drikke bare små slurker av gangen. Synes ikke det spiller så stor rolle hva du drikker, bare drikk små slurker av gangen, så det ikke blir for mye for magen av gangen. God bedring
Nowayback Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 Mange tror at cola er best, men Farris binder magen mye bedre med det den inneholder Ok. Det vet du sikkert bedre enn meg. Men tror Cola funker greit det og:P
macy_s Skrevet 20. mars 2013 #8 Skrevet 20. mars 2013 Her begynte datteren min med spysjuka på fredag og holdt på til mandag. jeg begynte å spy mandag og det gikk ove til diarr. vi har drukket eplemost blandet med farris. Lille jenta mi på tre spyr merav cola enn noe annet. Vi fikk også tips av legevakta om å gi henne saft, og bare drikke små slurker. Samt at alt vi hadde lyst på måtte vi bare spise og drikke. Snuppa e nå over det, men slapp og liten matlyst.Selv har jeg tatt kulltabletter og det hjalp, men er totalt utenenergi, blir fortsatt sliten av å gå i trappa osv. best å holde senga. God bedring til deg, og bare pass på å få i deg nok drikke. Blåbærsaft har vært min venn idag ;
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #9 Skrevet 21. mars 2013 Ts her Takk for alle svar, jeg endte opp med å drikke det kokte vannet i små slurker og etterhvert fant jeg litt cola som jeg drakk såvidt av. Har holdt på alt sammen og tror jeg er i ferd med å bli frisk, ikke kvalm eller vondt i kroppen lenger, men merker magen er litt i ubalanse og er fortsatt utrolig sliten. Spiste litt for første gang nå, deilig med litt mat. Bare brød uten skorpe hehe Håper det går laaaang tid til neste gang, eller aldri. Er noe skikkelig dritt! Anonym poster: 23c538c8f61d3e5f1dcc17484abf9841
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå