AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 I kveld fikk jeg melding av flørten min som lurte på hvor jeg bodde nå. (Ikke heng dere opp i hvorfor han ikke visste dette). Jeg svarte på det, og spurte samtidig hvorfor han, helt ut i fra det blå, lurte på dette. Da svarte han at han måtte vite hvor langt unna han var meg, og ga også uttrykk for begeistring over at avstanden er relativt liten. Dessuten Jeg sendte en melding der jeg blant annet skrev at han når som helst var velkommen til mitt hjemsted, etter som han ga uttrykk for at jeg var heldigere enn ham med bosted. Og etter det fikk jeg ikke svar. Det er nå drøyt to timer siden jeg sendte meldingen. Jeg håper ikke jeg skremte han, at jeg ble for seriøs... Synes dere jeg var for frempå som indirekte ba ham? Det var jo han som kom inn på temaet? Anonym poster: eb010e80700e618758b787a4cb52008f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Tror ikke du skremte ham. Sånn er det å ha en flørt, man blir stresset for ingenting! Du få nok snart svar skal du se Anonym poster: 562a66f387491c44d3115bd8e48cd604
Gjest Bandit Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 Nei, herregud. Ble han skremt av det der, tror jeg det er bedre at du isåfall slipper. Synes det var en koselig invitt fra din side, jeg. 1
Gjest proteinet Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Nei, herregud. Ble han skremt av det der, tror jeg det er bedre at du isåfall slipper. Synes det var en koselig invitt fra din side, jeg. Nettopp. Og en liten digresjon: to timer siden du sendte meldingen? Ikke alle som sitter med mobilen i hånda tjuefire timer i døgnet. Ha litt tålmodighet, han svarer nok og dersom han ikke gjør det, er det ikke fordi du skrev at han var velkommen når som helst.. 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #5 Skrevet 20. mars 2013 I know the feeling.. Man blir fort stresset når man ikke får svar, men som nevnt her så er det ikke alle som sitter med mobilen i hånda hele tiden. Noen er treige til å svare. Dersom du ikke skrev noe spørsmål, er det ikke sikkert han føler det var noe å svare på heller.. Anonym poster: fed3b2fa7bc8dcdf5483dac2faa15567
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 Nettopp. Og en liten digresjon: to timer siden du sendte meldingen? Ikke alle som sitter med mobilen i hånda tjuefire timer i døgnet. Ha litt tålmodighet, han svarer nok og dersom han ikke gjør det, er det ikke fordi du skrev at han var velkommen når som helst.. I know the feeling.. Man blir fort stresset når man ikke får svar, men som nevnt her så er det ikke alle som sitter med mobilen i hånda hele tiden. Noen er treige til å svare. Dersom du ikke skrev noe spørsmål, er det ikke sikkert han føler det var noe å svare på heller.. Anonym poster: fed3b2fa7bc8dcdf5483dac2faa15567 Han har fortsatt ikke svart. Betyr det nødvendigvis at han ikke har lyst? Det var ikke et eneste spørsmålstegn i meldingen...Er det slik at mannfolk flest da ikke ser poenget med å svare? Jeg personlig hadde sendt en melding og foreksempel svart: "Så hyggelig! Håper det byr seg en anledning snart. " Er det en mulighet for at han synes det ikke er noe poeng å sende en melding for å fortelle at han sender en melding senere? Litt dårlig formulert, men skjønner dere formuleringen? Anonym poster: c17c919853020e46d318cca314557525
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #7 Skrevet 20. mars 2013 Han har fortsatt ikke svart. Betyr det nødvendigvis at han ikke har lyst? Det var ikke et eneste spørsmålstegn i meldingen...Er det slik at mannfolk flest da ikke ser poenget med å svare? Jeg personlig hadde sendt en melding og foreksempel svart: "Så hyggelig! Håper det byr seg en anledning snart. " Er det en mulighet for at han synes det ikke er noe poeng å sende en melding for å fortelle at han sender en melding senere? Litt dårlig formulert, men skjønner dere formuleringen? Anonym poster: c17c919853020e46d318cca314557525 Jeg er som deg, jeg svarer på stort sett alle meldinger, selv om de ikke inneholder direkte spørsmål. Men noen er bare skikkelig dårlig på å svare på meldinger, det betyr ikke at han ikke er interessert for det Blir også så jeg analyserer frem og tilbake dersom jeg ikke hører noe på en stund, det er skikkelig slitsomt. Har ei venninne som holdt på å bli sprø, for flørten hennes svarte nesten aldri på meldinger. Det kunne gå dager, om han i det hele tatt svarte. Han sa at han ikke kunne noe for det, han hatet rett og slett å skrive mld, så det at hun i det hele tatt fikk svar en sjelden gang, burde hun se på som et privilegium Han kunne ofte bare glemme å svare, dersom han ikke gjorde det med en gang. MEN, de er kjærester nå, så han var tydeligvis interessert selv om han ikke var så ivrig på sms Hang in there! Anonym poster: fed3b2fa7bc8dcdf5483dac2faa15567
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #8 Skrevet 20. mars 2013 Jeg er som deg, jeg svarer på stort sett alle meldinger, selv om de ikke inneholder direkte spørsmål. Men noen er bare skikkelig dårlig på å svare på meldinger, det betyr ikke at han ikke er interessert for det Blir også så jeg analyserer frem og tilbake dersom jeg ikke hører noe på en stund, det er skikkelig slitsomt. Har ei venninne som holdt på å bli sprø, for flørten hennes svarte nesten aldri på meldinger. Det kunne gå dager, om han i det hele tatt svarte. Han sa at han ikke kunne noe for det, han hatet rett og slett å skrive mld, så det at hun i det hele tatt fikk svar en sjelden gang, burde hun se på som et privilegium Han kunne ofte bare glemme å svare, dersom han ikke gjorde det med en gang. MEN, de er kjærester nå, så han var tydeligvis interessert selv om han ikke var så ivrig på sms Hang in there! Anonym poster: fed3b2fa7bc8dcdf5483dac2faa15567 Åh, nå ble jeg glad! Hehe.. Det hender han tar initiativet på sms, men det blir ikke så mange meldinger frem og tilbake om gangen. Og plutselig blir det bare stille, før jeg noen dager senere kan få en ny melding med et helt nytt innhold. Takk for at du delte "historien" til venninnen din - nå ble jeg oppmuntret. Jeg virkelig hater den perioden der man er usikker og analyserer det meste... Anonym poster: c17c919853020e46d318cca314557525
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #9 Skrevet 20. mars 2013 Åh, nå ble jeg glad! Hehe.. Det hender han tar initiativet på sms, men det blir ikke så mange meldinger frem og tilbake om gangen. Og plutselig blir det bare stille, før jeg noen dager senere kan få en ny melding med et helt nytt innhold. Takk for at du delte "historien" til venninnen din - nå ble jeg oppmuntret. Jeg virkelig hater den perioden der man er usikker og analyserer det meste... Anonym poster: c17c919853020e46d318cca314557525 Ja, det var akkurat sånn med kjæresten til venninna mi også. Hun syntes det var superirriterende, og følte at hun tok iniativ nesten hver gang. Hun satt med telefonen i hånda å ventet på svar, samtidig som hun prøvde å holde seg hard på at hun ikke skulle sende mld først Og hun var sta, jeg er veldig svak sånn.. Tenker at jeg ikke skal sende melding, men så kommer jeg alltid på en "god" grunn til å gjøre det likevel... Hun tok det opp med han til slutt, men som sagt, det er bare slik han er, ikke så flink på sosiale medier og sms Det er tydelig at han liker deg, så ikke mist håpet Anonym poster: fed3b2fa7bc8dcdf5483dac2faa15567
sta Skrevet 20. mars 2013 #10 Skrevet 20. mars 2013 Er nok noe menn er flinke til ja. er det ikke ett direkte spørsmål så fører det nok til at man ikke finner det verdt å svare. Fordi det kan føles som en naturlig stopp i samtalen. Vi menn liker som oftest å utveksle informasjon på meldinger, ikke holde lange samtaler. Dette er dog generelt da, alle menn er som sagt forskjellige Så om vi ikke svarer betyr det nødvendigvis ikke at vi ikke er interessert, men at det føltes mer som en avslutning på samtalen. Og når du i tillegg bare sa at dere kunne møtes en eller annen gang, så ville han nok spurt når han ville treffes vil jeg tro. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #11 Skrevet 20. mars 2013 Er nok noe menn er flinke til ja. er det ikke ett direkte spørsmål så fører det nok til at man ikke finner det verdt å svare. Fordi det kan føles som en naturlig stopp i samtalen. Vi menn liker som oftest å utveksle informasjon på meldinger, ikke holde lange samtaler. Dette er dog generelt da, alle menn er som sagt forskjellige Så om vi ikke svarer betyr det nødvendigvis ikke at vi ikke er interessert, men at det føltes mer som en avslutning på samtalen. Og når du i tillegg bare sa at dere kunne møtes en eller annen gang, så ville han nok spurt når han ville treffes vil jeg tro. Jeg hang med helt til slutten på svaret ditt. Mener du det er et dårlig tegn at han ikke spurte når vi skulle treffes? Jeg vet at han er en svært opptatt fyr som ikke alltid har like god oversikt langt i forveien... Anonym poster: c17c919853020e46d318cca314557525
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #12 Skrevet 20. mars 2013 Ja, det var akkurat sånn med kjæresten til venninna mi også. Hun syntes det var superirriterende, og følte at hun tok iniativ nesten hver gang. Hun satt med telefonen i hånda å ventet på svar, samtidig som hun prøvde å holde seg hard på at hun ikke skulle sende mld først Og hun var sta, jeg er veldig svak sånn.. Tenker at jeg ikke skal sende melding, men så kommer jeg alltid på en "god" grunn til å gjøre det likevel... Hun tok det opp med han til slutt, men som sagt, det er bare slik han er, ikke så flink på sosiale medier og sms Det er tydelig at han liker deg, så ikke mist håpet Anonym poster: fed3b2fa7bc8dcdf5483dac2faa15567 Takket være svaret ditt, mister jeg nok ikke motet med det første. Anonym poster: c17c919853020e46d318cca314557525 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #13 Skrevet 20. mars 2013 er jo fullt mulig at han så på meldingen mens han gjorde noe annet, og dermed glemte å svare? og har selv en kjæreste som kan la vær å svare på meldinger om det ikke er et spørsmål. jeg er selv den typen som svarer på hver melding jeg får, da jeg vet hvor irriterende det er når folk aldri svarer:P Anonym poster: 67342120fd3b9ae0b073f388e11a92c6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #14 Skrevet 20. mars 2013 er jo fullt mulig at han så på meldingen mens han gjorde noe annet, og dermed glemte å svare? og har selv en kjæreste som kan la vær å svare på meldinger om det ikke er et spørsmål. jeg er selv den typen som svarer på hver melding jeg får, da jeg vet hvor irriterende det er når folk aldri svarer:P Anonym poster: 67342120fd3b9ae0b073f388e11a92c6 Jeg var på jobb, så det tok noen minutter før jeg fikk svart. Og i mellomtiden kan jo han ha blitt opptatt, ja. Ja, jeg liker egentlig å ha siste ordet, etter som jeg vet hvor grusomt det er å vente på svar selv. Og dermed ender jeg ofte i en slik situasjon...huff, godt å høre vi er flere. Anonym poster: c17c919853020e46d318cca314557525
sta Skrevet 20. mars 2013 #15 Skrevet 20. mars 2013 Mente bare at om han har tid vil han nok spørre deg om å treffes ja Om han er opptatt til stadighet er det lett å lese meldingene men glemme å svare også. Gjort det selv men synes selv det er irriterende med de som ikke svarer Tror ikke du trenger bekymre deg helt ennå. Og om du vil ha svar, så kan du jo spørre direkte om å treffes ett sted også, da får du ihvertfall svar
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. mars 2013 #16 Skrevet 20. mars 2013 (endret) Svarer han ikke på 2 timer? Du må ha skræmt han godt da. Endret 20. mars 2013 av Evilposelos
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 20. mars 2013 #17 Skrevet 20. mars 2013 Jeg kan være ganske dårlig på å svare på meldinger,og det kan gjerne gå en dag eller to før jeg husker å svare selv om jeg er intr. i fyren Liker ikke å sende så mye meldinger,synes lett det blir masete om man skrives for ofte.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #18 Skrevet 20. mars 2013 Jeg kan være ganske dårlig på å svare på meldinger,og det kan gjerne gå en dag eller to før jeg husker å svare selv om jeg er intr. i fyren Liker ikke å sende så mye meldinger,synes lett det blir masete om man skrives for ofte. Jeg begynner å skjønne at det er JEG som er unormal, hehe.. Anonym poster: c17c919853020e46d318cca314557525
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 20. mars 2013 #19 Skrevet 20. mars 2013 Jeg begynner å skjønne at det er JEG som er unormal, hehe.. Anonym poster: c17c919853020e46d318cca314557525 Jeg føler meg unormal jeg også
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #20 Skrevet 21. mars 2013 Det har nå gått to døgn uten at jeg har hørt noe mer. Jeg har egentlig slått meg til ro med at han sender en ny melding når det måtte passe angående temaet. Men så snakket jeg med (beste-)venninnen min, og hun mente han var en "drittsekk" bare fordi jeg ikke hadde hørt noe mer. Hun har kjæreste, og han er nesten som ei jente å regne på sms. Men venninnen min gjorde meg usikker. Gutter, hadde dere blitt "oppgitt" om dere hadde fått vite at flørten din gikk og ventet på sms fra deg og trodde det var noe galt, mens du tenkte at det ikke var noe mer å svare på? Anonym poster: c17c919853020e46d318cca314557525
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå