AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Er i uke 29. I dag har jeg følt meg skikkelig rar og ukomfortabel. Magen er liksom stram, men ikke direkte vond, og hun inni der er veldig, veldig aktiv. Er litt bekymret fordi jeg ikke har følt meg så uvel/ukomfortabel før i svangerskapet, og vet ikke hvorfor magen er stram. Ingen stillinger er gode, og jeg føles litt rastløs. Og litt bekymret over så voldsom aktivitet plutselig. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, men håper vel egentlig at noen bare kan roe meg ned Hilsen bekymret. Anonym poster: ecde41f7f339c03ca4f14f441ad92483
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Er like langt som deg, og opplever akkurat det samme som deg i dag I tillegg føler jeg meg tungpustet.. Hun er helt turbo, tror det er derfor Anonym poster: 8faf626de6d386b863c6d57bdf8b5716
Dyregod Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 Jeg har det også sånn, er i uke 29 på torsdag. Jeg har den siste uken blitt veldig tung i kroppen, det kribler i kroppen veldig ofte og baby danser i magen Jeg tror det er vanlig i tredje trimester at man blir i dårligere form og får kanskje vann i kroppen. Tror det er derfor jeg har det sånn i hvert fall. Men nå skal det sies at jeg har vært dårlig med det ene og det andre hele svangerskapet da, men først nå føler jeg meg tung og sliten. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg Hvis du er rastløs i kroppen anbefaler jeg deg å tøye godt ut før du legger deg eller føler behov. Det hjelper meg litt
Prinsessa88 Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 Det du kjenner er nok kynnere, magen blir ofte helt Stein hard ( som tromme skinn) men det skal ikke være vondt! er mer ubehagelig.. At pusten er litt tung er nok fordi babyen ligger ganske høyt oppe nå før magen synker og da er det mye press på lungene:) når magen strammer seg kan det være lurt å ta det litt med ro, jeg opplever at det hjelper:) men nå har jeg myyyye kynnere men så har jeg jo bare 2,5 uke til termin:)
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #5 Skrevet 19. mars 2013 Takk alle tre! Det hjalp veldig. Nå får jeg nok sove godt Anonym poster: ecde41f7f339c03ca4f14f441ad92483
alana84 Skrevet 28. mars 2013 #6 Skrevet 28. mars 2013 Jeg skulle til å lage en tråd om aktiv baby, men når dere sier det er vanlig trenger jeg jo ikke det Jeg er i uke 30 nå og magen er ofte stram hos meg. Om det er kynnere eller ikke kan jeg ikke si noe om, jeg har for det meste tenkt at det er magen som skal vokse litt mer (er ganske stor allerede, hehe). Jeg teller ned til minikrabaten kommer ut, gleder meg til å få kroppen min tilbake og at hun kan få kos på utsiden istedenfor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå