Gå til innhold

Kommer for fort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sex er vel egentlig konstruert slik at man skal kunne forplante seg. Så den deilige følelsen er vel bare en bonus. Hvis man kom fort så kunne nok "huleboeren" nå over flere damer i dalen.

Så det kommer jo litt an på hvordan man ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer vel naturlig med alderen, finnes teknikker i senga for å holde ut og mye annet. Vet jeg at jeg skal ha sex på kvelden så onanerer jeg om morgenen samme dag, da jeg vil være mindre følsom senere og holde ut mye lenger da. Kjenner flere som gjør dette når det trengs hvis de har perioder der de kommer fort. Og funker bra som regel.

Ellers har det ofte en sammenheng med hvor ofte man har sex og, er det sjeldent kommer du som regel fortere, oftere jo lenger holder du ut i mange tilfeller. Og selvfølgelig spiller jo hvor keen man er på sex og utløsning inn.

Og når du kommer trenger du ikke nødvendigvis å avslutte sexen da. Kan fint holde på en halvtime til om ikke mer etter utløsning for min del, den er ikke like hard da men funker fint fordeom som regel.

Finnes mange triks, og de lærer man med alderen, er ikke meninga at man skal ha stålkontroll i starten, er jo det som er det fine med erfaring. Motparten spiller selvfølgelig en rolle i hvor fort du kommer og, så er ikke nødvendigvis bare din "feil" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biologisk sett er det ingen fordeler med å komme SENT. Gode følelser relatert til samleie er kun tilstede for å fremme ejakulasjon og senere graviditet og barn. I tillegg, som nevnt tidligere, er det noe problem med en pause på 2-3 minutter mens man venter på rekonvalens (runde to), kanskje saktens enda kortere?

Endret av fry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biologisk sett er det ingen fordeler med å komme SENT. Gode følelser relatert til samleie er kun tilstede for å fremme ejakulasjon og senere graviditet og barn.

Kvinnens orgasme gjør at livmorhalsen senkes og spermiene får kortere vei til egget, og dette øker muligheten for befruktning. Så å holde lenge nok til at hun rekker å komme er en biologisk fordel.

Anonym poster: 05388baead1d9faa8e0f603588bc995e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnens orgasme gjør at livmorhalsen senkes og spermiene får kortere vei til egget, og dette øker muligheten for befruktning. Så å holde lenge nok til at hun rekker å komme er en biologisk fordel.

Anonym poster: 05388baead1d9faa8e0f603588bc995e

Kvinnens orgasme har en slik biologisk funksjon, men jeg tror det er større sannsynlighet for at en mann kommer fort enn at orgasmene (og dermed ejakulasjon) er synkronisert. Å komme fort og flere ganger er en greiere taktikk enn at flere betingelser introduseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes kondomer som er laget for å hindre tidlig utløsning, får de på kondomeriet og de funker greit. Det du må passe på er at når du har tatt den på så må du vente litt før du setter igang slik at bedøvelseskremen på innsiden får tid til å virke. I tillegg kan dette hindre ereksjonen litt.

Det finnes også kremer du kan smøre på, ikke testet det selv.

Hva med alkohol? Har du prøvd å ha sex i fylla? Hva skjer da? For min del fører alkohol til at jeg kommer en del seinere, i hvert fall noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunheart

Det finnes kondomer som er laget for å hindre tidlig utløsning, får de på kondomeriet og de funker greit. Det du må passe på er at når du har tatt den på så må du vente litt før du setter igang slik at bedøvelseskremen på innsiden får tid til å virke. I tillegg kan dette hindre ereksjonen litt.

Det finnes også kremer du kan smøre på, ikke testet det selv.

Hva med alkohol? Har du prøvd å ha sex i fylla? Hva skjer da? For min del fører alkohol til at jeg kommer en del seinere, i hvert fall noen ganger.

Herregud, det er jo å ødelegge mannen! Kan man bare ikke få være rask på avtrekkeren? Hva er feil med det? Ødelegger jo hele sexlivet med at man hele tiden skal forsøke å ikke komme, trene på å ikke komme. Ingen sier vel noe slikt til en kvinne??

Skulle jeg ha forsøkt å holde tilbake min orgasme hadde det ødelagt hele gleden av at den hadde bygget seg opp!

Nei å trene og trene på å holde tilbake , kan faktisk gjøre at du blii for treg igjen, og da har du DET problemet.

Jeg foretrekker faktisk menn som spruter fort og kan ha ofte samleie, enn milelange samleier som bare er kjedelige. Selv kommer jeg kjempefort , ofte nesten med engang jeg blir penetrert. Aldri i verden om jeg orker å trene på å komme tregere for å vente på mannen. Man har da uansett fingre , tunger og andre gjenstander som kan tilfredstille kvinnen om mannen mot all formodning kommer fort.

Deilig å ha vill sex og bare tenke på nytelsen og ikke ødelegge akten med å tenke at man ikke skal komme. Kommer man så kommer man, bare deilig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er jo å ødelegge mannen! Kan man bare ikke få være rask på avtrekkeren? Hva er feil med det? Ødelegger jo hele sexlivet med at man hele tiden skal forsøke å ikke komme, trene på å ikke komme. Ingen sier vel noe slikt til en kvinne??

Skulle jeg ha forsøkt å holde tilbake min orgasme hadde det ødelagt hele gleden av at den hadde bygget seg opp!

Nei å trene og trene på å holde tilbake , kan faktisk gjøre at du blii for treg igjen, og da har du DET problemet.

Jeg foretrekker faktisk menn som spruter fort og kan ha ofte samleie, enn milelange samleier som bare er kjedelige. Selv kommer jeg kjempefort , ofte nesten med engang jeg blir penetrert. Aldri i verden om jeg orker å trene på å komme tregere for å vente på mannen. Man har da uansett fingre , tunger og andre gjenstander som kan tilfredstille kvinnen om mannen mot all formodning kommer fort.

Deilig å ha vill sex og bare tenke på nytelsen og ikke ødelegge akten med å tenke at man ikke skal komme. Kommer man så kommer man, bare deilig det!

Alvorlig talt? Ødelegge mannen? Han kommer med et problem, som er at han kommer for tidlig, og jeg presenterer et par løsninger på problemet. Jeg lover deg at du ikke forstår hvor frustrerende det kan være for en mann å komme for tidlig, det kan være like ille som å ikke få den opp. Du kommer kanskje etter bare noen sekunders penetrering, men dette er ikke normen, tvert imot er det ganske vanskelig å få damer til å komme, og det kan ta tid.

Hvorfor ikke bare la han komme? Fordi han her spør om hjelp, og da gidder jeg ikke å komme med moralistisk preik om at det er greit å komme fort etc, han vil ha en løsning på problemet, ikke hjelp med å leve med det. Du overtaler ikke en som spør om slankehjelp at det er greit å være stor, du gir henne heller noe tips. Jeg antar at du ikke overtaler kvinner som prøver å få barn om at det er helt OK å være barnløs, i stedet gir du de tips som kan hjelpe dem med fruktbarheten.

Han spør om hjelp, og jeg tror nok trådstarter blir med glad for mine tips, enn for dine.

Endret av alamigo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...