AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Det ei jente jeg liker veldig godt, problemet er at jeg er så nervøs rundt henne. Jeg er litt mer sjenert og tilbakeholden enn henne, hun er ikke sånn super sosial, men mer enn meg. Vi har hatt en flørtende tone siden vi møttes, men den har blitt sterkere nå i det siste. Hun tar noen ganger på meg, stryker meg på ryggen, armen etc og hvis hun sitter i armkroken min så klarer jeg ikke helt å slappe av. Jeg blir litt anspent i hele kroppen, hjertet mitt slår fortere og når hun tar på meg så spenner musklene mine veldig i det hun er nær meg. Jeg liker henne veldig godt, men akkurat dette plager meg litt. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal bli kvitt dette. Jeg har jo holdt rundt jenter og hatt jenter som har tatt på meg før, men da har jeg ikke reagert sånn. Anonym poster: e65f1f526a1e8963f1f2b9cfbe0572b4
Gjest .-L-. Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Høres ut som du begynner å bli forelsket 1
RockPaperScissor Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 Hvordan bli kvitt det? Dumpe henne... men har en følelse av at det ikke er aktuelt Så... go with the flow. Du faller for henne.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Høres jo ut som du faller for henne Anonym poster: df9af8546742d808fe72d5fb2548c5ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå