Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i helgen ute på en fest hvor to gamle studiekompiser av meg også var invitert. Han ene hadde jeg et veldig godt øye til da jeg studerte, men jeg er ikke typen til å tørre å "prøve" meg på noen. Så det ble bare med litt stille beundring.

Det her er noen år siden, og jeg har tenkt litt på han i ettertid, men det har selvfølgelig stilnet med tiden. Men når jeg møtte han nå synes jeg han er like flott, om ikke flottere. Vi tre pratet litt sammen og han jeg liker så godt foreslo at vi skulle (alle tre) prøve å møtes snart og ta noen pils. Vi alle syntes dette hørtes veldig hyggelig ut og ble enige om at vi måtte få til det, evt også med noen av de andre "gamle" fra klassen.

Problemet er at han har nok aldri skjønt at jeg liker han, og jeg har heller aldri fått noen følelse av at han er interessert. Vi hadde et veldig godt miljø og det ble en del fester i studietiden. Så jeg har jo pratet en del med han, men da sammen med andre og har ikke opprettet noen "privatkontakt", kan man si.

Og så tenker jeg at om han hadde vært interessert så ville han vel ha vist det til meg? Jeg gleder meg som en unge til å se han igjen, men kommer aldri i verden til å klare å vise at jeg er interessert...

Jeg lurer vel litt på hva jeg kan gjøre for å fange interessen hans? Om han ikke har vært interessert eller bare sett på meg som en "venninne", er det i det hele tatt mulig å få han til å se på meg med litt andre øyne?

Vet jeg skriver at jeg har lyst på han, og jeg mener noe mer enn bare seksuelt. Kan allikevel nevne at jeg har hatt et par heftige drømmer om han, og det skjer egentlig aldri.. Ikke heftige seksuelle drømmer om en spesifikk person. Men det er som sagt hele han som tiltrekker meg, personligheten hans osv.

Kan og si at han ikke er sjenert av seg, men veldig laid-back og trygg på seg selv.

Noen råd??

Anonym poster: afde1c486c52470d3f3aeeb94bda1627

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dytter

AnonymBruker
Skrevet

Dere menn; har dere ingen tips? Aner ikke hvordan jeg skal gå fram her, men jeg må få gjort noe med saken før det går enda noen år..

Skrevet

Flørt med han?

AnonymBruker
Skrevet

:fnise: Ja, flørting er en fin sak! Saken er at jeg er ganske utadvendt; snakker lett med de fleste, smiler og ler mye. Kan av enkelte oppfattes som en "flørtende" person, men jeg er sånn mot gamle og små også (litt vanskelig å forklare). Så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få fram at jeg liker han spesielt godt? Uten at det skal bli kleint eller at jeg må bli for "seksuell" :P

Og så er det så rart, men jeg blir på en måte bittelitt sjenert overfor han. Ikke noe jeg tror er merkbart, men jeg blir smånervøs og hadde rett og slett blitt så pinlig berørt om jeg hadde gjort et "framstøt" uten å få respons...

Skrevet

Er det noen sjanse for at dere havner et sted med et dansegulv? Synes i hvert fall selv det er greit å bli litt mer...direkte på dansegulvet, siden dere allerede tar på hverandre. Musikken og lyset gjør det også enklere. Og nei, du/dere trenger ikke være verdensmestre, just do it!

Skrevet

Subtil fysisk tilnærming? Eksempelvis legg en hånd på skuldren eller låret hans når du ler av en god vits han forteller?

Eller oppsøke dypere øyekontakt når dere prater eller ser på hverandre enn man ellers gjør med venner.

Dette er ikke seksuelle tilnærminger, men det vil nok få han til, om ikke annet, undres på om du initsierer noe.

Og, vel, om du allerede er "der" med ham, med blikk og berøring, altså - spør om han ikke vil være med deg på noe? Bare dere to? Hva har du egentlig å tape på det? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...