AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Vi vurderer veldig sterkt å ta bryllupsreisen vår i Edinburgh! Vi har 3 netter til rådighet, og kan dermed ikke reise langt. Edinburgh er en by vi begge har lyst til å besøke, og vi tror det kan bli en flott og romantisk liten bryllupsreise. Men, siden ingen av oss har vært der tidligere, hadde det vært topp med litt råd og erfaringer fra andre som har vært der. Både ang hotell, men også ang "must see's" og "must do's" Alle innspill mottas med takk! Anonym poster: 807e86f389bd6a0571ca574577b30986
Gjest Belle Gunnes Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Edinburgh Castle er et must. Der kan man faktisk fort bruke noen timer.
Gjest Dominique Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 (endret) Enig med Belle, Edinburgh Castle er et must. Jeg var i Edinburgh sammen med eksen for fire år siden, da overnattet vi på et hotell ca. 200 meter unna festningen. Sentralt, grei standard, og ikke så dyrt. Er du glad i litteratur kan Edinburgh Literary Pub Tour anbefales på det varmeste. Vi prøve også Camera obscura (som ligger like ved Edinburgh Castle) - kjempemoro! Endret 20. mars 2013 av Dominique
NullHull Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 Oj, her må jeg følge med! Skal på tur med kjæresten til Edinburgh nå i påsken, og om noen f.eks. også har et par, eller flere, restauranter og puber å anbefale, er jeg evig takknemlig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå