Gå til innhold

Grå geleklump - blødninger...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt små nervøs, har bestilt time hos fastlegen, men det er ikke før på torsdag!

Jeg går på p- piller, og ifølge bretter skal jeg ikke få menstruasjonslignende blødninger før fra og med imorgen tirsdag.

Onsdag fikk jeg noen små blødninger, (bittelitt), brukte tampong og det var det.

Etter bytte, var det nestne ikke noe blod, men brukte bind/tampong for å være på sikre siden.

Slik var det på torsdag, fredag, og også lørdag...

Jge går på p piller og tar de til fast tid, hver dag, pluss minus 1 times maks glipp.

Lørdag var litt spesiell!

I det jeg tok ut tampongen (beklager detaljer... :$ ) Så datt det ut en liiten geleklump, med litt gråfarge.. på en størrelse av finger tupp. Ikke så veldig blodig, men jeg kjente aldri heller den dette ut.

Etter det har det vært veldig lite blødninger, nesten ingenting sammenlignet dagene før.

Så, spørsmålet mitt er ... kan noen ca svare på hva det betyr? Aldri opplevd noe lignende!! :(

Søkte litt på google, og kom over veldig mange artikler/innlegg hvor det var en typisk beskrivelse for spontanabort...

*/bekymret** :(

Anonym poster: b63a9d384a3cf49abbf1a2bc38d70cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt 2 stk SA, og begge mine utartet seg ganske likt. Startet med brun spotting, og deretter mye blod. Kom også ut masse klumper, og sist gang så endte jeg opp med å få fosteranlegget i trusa!! Det var på str med en jellybean, og var rosarød, nesten litt gjennomsiktig med en hvit stripe som gikk langs kanten (tydeligvis ryggraden)

Så nei, det her høres ikke ut som en spontanabort!

Men uansett greit å få sjekka seg hos legen :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her, takker så masse for svar. :)

Betryggende, så jeg håper det ikke er det.

Hvordan fikk du undersøkt det? På selve resultatet?

Jeg har hatt 2 stk SA, og begge mine utartet seg ganske likt. Startet med brun spotting, og deretter mye blod. Kom også ut masse klumper, og sist gang så endte jeg opp med å få fosteranlegget i trusa!! Det var på str med en jellybean, og var rosarød, nesten litt gjennomsiktig med en hvit stripe som gikk langs kanten (tydeligvis ryggraden)

Så nei, det her høres ikke ut som en spontanabort!

Men uansett greit å få sjekka seg hos legen :)

Skrevet

TS her, takker så masse for svar. :)

Betryggende, så jeg håper det ikke er det.

Hvordan fikk du undersøkt det? På selve resultatet?

Hadde ingen annen undersøkelse enn innvendig ultralyd :)

Der så de ikke anna enn rot, så måtte ta blodprøver for å se at HCG (svangerskapshormon) sank som det skulle.

Skrevet

Ved min spontanabort så fikk jeg heller ikke ut en grå slimklump. Det kom ut noe lignende av det Lunalille sa + mye blod og smerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...