Gå til innhold

Grove/slibrige PMer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mange her som får det? Seksualitetforumet flommer over av runketråder og slibrige spørsmål til jentene der, og bildetrådene er fulle av ekle siklesmileys..

Anonym poster: 9a3f9583756a2c80c9c8b2931a442e7d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De som skriver på seksualitet, som får grove og silbrige pm-er, har nok har lagt opp til det selv.

Anonym poster: f369a7ab3d984d040be7c83572d9abd2

• Liker 1
Skrevet

De som skriver på seksualitet, som får grove og silbrige pm-er, har nok har lagt opp til det selv.

Fordi de diskuterer sex? Antar du at de som skriver på Mat og drikke er villige til å komme hjem til deg og lage middag? Eller at de som skriver på Graviditet og spedbarn skal komme og skifte bleie på ungen din?

• Liker 7
Skrevet

Jeg har fått noen, men det påvirker ikke meg mer enn om noen skulle sagt "Fint vær ute".

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg er ikke interessert i bilde av penisen til anonymgutt31 bare fordi jeg skriver et innlegg om oralsex.

Når det er sagt er jeg ikke plaget av det. Får pm av den typen kanskje 3-4 ganger i året.

• Liker 3
Skrevet

Aldri fått. Men så er jeg ikke aktiv på seksualitet og har heller ikke lagt ut bilde. Så forsåvidt ikke så rart!

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan mener du de har lagt opp til det?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen fler som har fått? Da var det ikke så ille likevel da :hoppe:

Gjest Bandit
Skrevet

Har fått altfor få av slike... :ler:

• Liker 3
Skrevet

er aldri inne på slikt. Men hadde jeg fått noe ufint hadde jeg rapportert tvert. Yuck!

• Liker 1
Skrevet

Har fått en og annen, og det er vel prisen å betale for å være litt åpen på sex-forumet. Nå skal det dog sies at ingen tvinger meg til å besvare disse. ;)

Gjest Skogmann
Skrevet

Kvinner ønsker ikke få tilsendt bilder av pikker - men de får det.

Menn ønsker bilder av fitter - men får det ikke.

Noe er riv ruskende galt!

• Liker 2
Skrevet

Herregud, hva er galt med noen gutter...

Gjest Skogmann
Skrevet (endret)

Herregud, hva er galt med noen gutter...

Det ligger i mannens natur å sende pikkbilder til kvinner. Det er bare det at de fleste av oss eier for mye skam. Om jeg hadde gitt slipp på alle sosiale konvensjoner, så hadde jeg gått helt bongo fra kongo på deg og sendt deg bilde av kuken min i alle mulige vinkler.

Edit; jeg antyder ikke ved den halvrasistiske bemerkningen at Bongo fra Kongo er noe mer utsatt for ukristelige handlinger, eller at de ikke har kontroll over lemmet sitt. Det bare føltes riktig.

Endret av Skogmann
  • Liker 1
Skrevet

Jeg får sjeldent grove PMer, men har fått noen i denne stilen: "Du virker veldig intelligent og sånn. Kan jeg sende deg et bilde av penisen min sånn at du kan fortelle meg om den er normalt stor eller ikke? Jeg trenger hjelp." Smooth.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det mange her som får det? Seksualitetforumet flommer over av runketråder og slibrige spørsmål til jentene der, og bildetrådene er fulle av ekle siklesmileys..

Nei sexualforumet flommer ikke over av runketråder. Det flommer over av nedlatende holdninger angående det menn kan lure på når det gjelder sex. Jenter kan spørre hvordan hun skal finge seg selv eller hvordan andre gjør det og få svar, mens gutter knapt kan spørre om hva slags preeranser jenter har i senga uten å bli avfeid med "gå å runk et annet sted." Ikke rart de legger minimalt med krefter i formuleringer og spørsmål når holdningene de blir møtt med er så kvalme. Skulle nedrednt barn og familie og andre tråder i underforum med "runketråd" hver eneste gang så kanskje dere hadde skjønt tegninga

Anonym poster: f1dc78345d8c7dc626a9197861ff3400

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen fler som har fått? Da var det ikke så ille likevel da :hoppe:

Åja du er missunnelig fodi du ikke har fått haha. "Puuuh heldigvis er jeg ikke alene lizzom"

AnonymBruker
Skrevet

Åja du er missunnelig fodi du ikke har fått haha. "Puuuh heldigvis er jeg ikke alene lizzom"

Nei, jeg er nysgjerrig. Jeg poster alltid som AB :filer:

Du er blind hvis du ikke ser alle runketrådene.

• Liker 1
Gjest Skogmann
Skrevet

Jeg får sjeldent grove PMer, men har fått noen i denne stilen: "Du virker veldig intelligent og sånn. Kan jeg sende deg et bilde av penisen min sånn at du kan fortelle meg om den er normalt stor eller ikke? Jeg trenger hjelp." Smooth.

Faen! Trenger ikke legge ut meldingen min til spott og spe til alle å se heller da :(

Gjest Skogmann
Skrevet

Nei sexualforumet flommer ikke over av runketråder. Det flommer over av nedlatende holdninger angående det menn kan lure på når det gjelder sex. Jenter kan spørre hvordan hun skal finge seg selv eller hvordan andre gjør det og få svar, mens gutter knapt kan spørre om hva slags preeranser jenter har i senga uten å bli avfeid med "gå å runk et annet sted." Ikke rart de legger minimalt med krefter i formuleringer og spørsmål når holdningene de blir møtt med er så kvalme. Skulle nedrednt barn og familie og andre tråder i underforum med "runketråd" hver eneste gang så kanskje dere hadde skjønt tegninga

Ehmm..

Tråder som; "Hei, jeg bare lurte på om det er vanlig at jenter tisser i bleie."

Hvorpå vedkommende åpenbart svarer seg selv 5 sekunder etterpå;

"Ja! Det er kjempegodt. Jeg pleier å tisse i bleia til bestemora mi hver søndag samtidig som jeg sleiker på et katolsk kors som henger på veggen i boden min. Er det flere som meg der ute? Jeg tror det er ganske normalt."

Eller;

"Det er så mange menn som liker å bli analvoldtatt med balltre samtidig som de har på seg miniskjørt og tisser på seg. Kan dere bekrefte at det er sånn?"

Så svarer AB eller gjest seg selv åtte ganger..

Sistnevnte eksempel tror jeg imidlertid er ei skikkelig sinnsyk femnazi-dame som finner på dog.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...