Gå til innhold

Hva skal dere i påsken?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal dere i påskeferien?

Anonym poster: a7fb656374a2d5470b9dc32a6e337812

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forhåpentligvis hyttetur med påskeegg, ski og krim. Blir ikke mer klisje enn det. :fnise:

Anonym poster: 7f07311caa440f8f5d39ee0d32641ca0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal jobbe, passe katter, og deppe fordi jeg ikke får reist opp på fjellet for å nyte påska:/ Mest sannsynlig blir jeg alene i halve påska, på ett sted hvor jeg ikke kjenner noen.. Så jeg tror dette blir tidenes kjedeligste påske:(

Anonym poster: 021da66ca9dbe6453b226c4ec0596d76

Skrevet

Kjøre slalåm med familien og mine små barn på 5 og 6:)

Skrevet

Vi har leid hytte på fjellet i påska, og pakker sekken med alt som hører påsken til:) Gleder meg noe helt utrolig, hele familien samlet, skiturer, krimbøker, peiskos, påskesnop, god mat, brettspill.....

For første gang på mange år har mange år har mannen min helt fri, og vi kan ta ei skikkelig hyttepåske med jentene og bikkja:D

Gjest snoopy_93
Skrevet

Være hjemme med kattene, jobbe med den sosiale angsten, mulig være med venner, kanskje en tur til hamar - hvis jeg gidder å bruke 250,- på tog hver vei, og lade opp til å komme meg ut i jobb etter å ha gradert sykemeldingen min slik at jeg jobber litt.

Skrevet

Skal til Amsterdam! Gleder meg, blir godt å komme bort fra den typiske påsken med ski osv :)

Gjest Elissima
Skrevet

Skal til London noen dager. Og ellers blir det påskefyll og fanteri i Oslo.

Skrevet

Skrive på masteroppgaven min

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi drar til hytta vår på fjellet. Skal gå på ski, dytte nedpå god mat og god vin, lese krimbok og forhåpentligvis sitte i solveggen. Og så skal jeg selvsagt kose meg med mannen min.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har leid hytte på fjellet i påska, og pakker sekken med alt som hører påsken til:) Gleder meg noe helt utrolig, hele familien samlet, skiturer, krimbøker, peiskos, påskesnop, god mat, brettspill.....

For første gang på mange år har mange år har mannen min helt fri, og vi kan ta ei skikkelig hyttepåske med jentene og bikkja:D

Hva med katten? Får hun ikke være med? :(

Ellers: jeg skal jobbe i påsken, min mulighet til å tjene litt ekstra ved siden av studiene, og så slipper katta mi å være alene i påsken :)

Anonym poster: 71e4db73c844bd7b7973adbe2588182c

Skrevet

Tar ikke ferie. Skal lese til eksamen :)

AnonymBruker
Skrevet

Det samme som jeg gjør hver dag hele året. Ligge i sengen med sterke smerter. Ingen venner eller familie på besøk. Vær takknemlige for livene deres.

Anonym poster: 392e15018a41716ab54e74ff7d8db59f

• Liker 1
Skrevet

Hva med katten? Får hun ikke være med? :(

Ellers: jeg skal jobbe i påsken, min mulighet til å tjene litt ekstra ved siden av studiene, og så slipper katta mi å være alene i påsken :)

Anonym poster: 71e4db73c844bd7b7973adbe2588182c

Katten skal ikke være med nei.....hun er hverken glad i bilturer eller skiturer :fnise: Men; katten skal være på påskeferie til venninna mi som skal være hjemme påskehelga:) Jeg regner med de begge kommer til å storkose seg i hverandres selskap. Venninna mi er fast kattepasser til katten vår, og de er skikkelig godevenner. Katten får t.o.m sove i sengen sammen med venninna mi, noe katten ikke får lov til hjemme.....så katten vil nok ha det som plommen i egget de tre nettene vi blir borte!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha hjemmepåske. Tipper uten de store opplevelsene og sosial kontakt. Er jeg skikkelig uheldig så kommer lønna etter påske og ikke før. Da blir det å grave i skuffer og skap for å få nok mat.

Anonym poster: bf72c196604016c2c8ec0f166aed3da0

Skrevet

Skal på hytten og kose meg med familien. Har barnefri dette året, så da blir det lange skiturer, lange afterski :)

Gjest LadySizz
Skrevet

Sitter å ser på tur med Color Line Oslo-Kiel t/r,så det blir nok det og hjemmekos :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Når er påskeferien i år?

Det kommer vel tydelig frem fra spørsmålet mitt at jeg ikke skal noe særlig i påsken. Kanskje jeg skal lage litt ekstra god mat, kjøpe inn et par kryssord og se krim på TV :P

Skrevet

Backpacking i Asia! India første stopp, drar på fredag :mrgreen:

• Liker 1
Skrevet

Backpacking i Asia! India første stopp, drar på fredag :mrgreen:

Kult!! :) ha en fin tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...