Gå til innhold

Carinas Brudesalong Hønefoss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har noen erfaringer med Carinas brudesalong på Hønefoss?

Både prismessig, utvalg, service osv.

Leste på siden deres at de selger Ellis Bridals brudekjoler og at den dyreste kjolen i butikken deres ligger på 11.900kr.

Fikk nettopp vite av en brudesalong i Akershus at Ellis Bridals brudekjoler ligger å 12.900kr - 15.900Kr :/

HAr sendt mail til Carinas brudesalong, men er så utålmodig hihi :rolleyes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ene gangen jeg var innom så bestemte jeg meg for at der skulle jeg ikke handle. Har kun erfaring med servicen, mulig hun er dyktig om du har bestilt time osv, men gikk bare innom for å spørre om noe, uten at det var noen andre der. Da var hun litt frekk, og sa at det jeg lette etter var ikke vanlig og dro frem en kjole som "passet alle", litt større bruder, jeg er str. 42, og mente at jeg burde velge noe sånt. Så fikk ikke noe godt førsteinntrykk, noe som er nok for meg til å velge en annen salong.

• Liker 1
Skrevet

ååå, uff! Det hørtes ikke noe bra ut.

Har ikke bestilt time enda, så er veldig usikker! Er vel det at kjolene ikke er av det dyreste slaget som lokker meg :Nikke:

Skrevet (endret)

Hei!

Er det noen som har noen erfaringer med Carinas brudesalong på Hønefoss?

Både prismessig, utvalg, service osv.

Leste på siden deres at de selger Ellis Bridals brudekjoler og at den dyreste kjolen i butikken deres ligger på 11.900kr.

Fikk nettopp vite av en brudesalong i Akershus at Ellis Bridals brudekjoler ligger å 12.900kr - 15.900Kr :/

HAr sendt mail til Carinas brudesalong, men er så utålmodig hihi :rolleyes:

Ellis kan fort bikke 20 000 også, bare sånn FYI. Men mulig akkurat denne salongen ikke har noen over 16 da :-)

Endret av hagegnom
Skrevet

Ellis kan fort bikke 20 000 også, bare sånn FYI. Men mulig akkurat denne salongen ikke har noen over 16 da :-)

Ja, har sendt mail til 2 andre salonger og de skrev at kjolene gikk opptil 25.000 Kr, men at de bare tok inn kjoler til 16.000. Har max 16.00 som budsjett, så håper drømmekjolen koster det og den blir like fin på meg som på modellen :laugh:

Skrevet

De har mye flotte kjoler under 16! Jeg prøvde noen her om dagen, faktisk. :-) Lykke til med kjolejakten!

• Liker 1
Skrevet

Så bra :laugh: Jeg har forelsket meg helt i den nye kolleksjonen med lange blonde-ermer <3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...