AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Noen som har vært på Filippinene i juni/juli? Lurer på hvordan været er på den tiden, hvilke flyselskap som er bra å reise med/reiserute og Filippinene generelt egentlig Anonym poster: 10a8620e457886922405593f496a9ef7
Sapree Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 I den perioden er det regn sesong, men det er alltid varmt selv om det er overrskyet og regn av og til Jeg har ikke vært der om sommeren selv men andre i familien min har... De billigste er vel SAS eller KLM, med flybytte i Bangkok De som er dyrest men best er vel Thai airways og Singapore Airlines Men alle disse flyselskapene er greie på langdistanse uansett. Det blir uansett tre flybytter om du reiser fra Oslo til Manila. Var lenge siden sist jeg var der så husker ikke helt alt (var ung), men det var i hverfall ett flott land og alle kan engelsk ganske bra
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 I den perioden er det regn sesong, men det er alltid varmt selv om det er overrskyet og regn av og til Jeg har ikke vært der om sommeren selv men andre i familien min har... De billigste er vel SAS eller KLM, med flybytte i Bangkok De som er dyrest men best er vel Thai airways og Singapore Airlines Men alle disse flyselskapene er greie på langdistanse uansett. Det blir uansett tre flybytter om du reiser fra Oslo til Manila. Var lenge siden sist jeg var der så husker ikke helt alt (var ung), men det var i hverfall ett flott land og alle kan engelsk ganske bra Okei, takk for svar :-) Er det likevel slik at det kan være dager uten at det er regn og overskyet`? Tenker slik at det er mulig å få noen strand dager. Anonym poster: 10a8620e457886922405593f496a9ef7
Sapree Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 Ja det er definitivt dager med sol og fri fra skyer:) Så lenge du vet at været kan være ustabilt.
Serafina. Skrevet 19. mars 2013 #5 Skrevet 19. mars 2013 I den perioden er det regn sesong, men det er alltid varmt selv om det er overrskyet og regn av og til Jeg har ikke vært der om sommeren selv men andre i familien min har... De billigste er vel SAS eller KLM, med flybytte i Bangkok De som er dyrest men best er vel Thai airways og Singapore Airlines Men alle disse flyselskapene er greie på langdistanse uansett. Det blir uansett tre flybytter om du reiser fra Oslo til Manila. Var lenge siden sist jeg var der så husker ikke helt alt (var ung), men det var i hverfall ett flott land og alle kan engelsk ganske bra Jeg fløy med KLM og hadde flybytte kun på Schiphol, direkte derfra til Manilla.
gladidag Skrevet 21. mars 2013 #6 Skrevet 21. mars 2013 Hei. Var på Fillipinene i 2011. Fantastisk ferieland, paradisstrender og veldig hyggelige mennesker. Vi fløy Cathay pacific..ikke så fornøyd med de..dårlige "clamshell"seter...ellers bra da. Vi fløy via Hong Kong til Cebu..anbefales.. Cebu og øygruppen Visayas er bra..ikke så mye regn heller i juni..da vi var der. Vi var to netter i Cebu by når vi ankom, reiste så videre til Bantayan, vakkert:) http://wowbantayan.com/wowhome/ Vi bodde tre netter på Budyong..veldlig enkel standard og fem netter på Beach Placid.. Dagstur til Virgin island anbefales Etter Bantayan reiste vi med bangka (liten båt) over til Malapascua...helt fantastisk. Vakre strender, hyggelig folk og god stemning http://malapascua.org/Malapascua.html og der bodde vi her ; http://malapascualegend.com/ Reiste så til Bohol og Panglao...vi likte oss ikke på Alona beach...ikke badevennlig strand. Men for snorkle og dykketurer er det flott..og livlig om kveldene. Balicasag Island er verdt en dagstur..men delfinsafari er bare pyton og stress...de jager etter de stakkars delfinene med en haug med båter, dårlig organserte greier. Vi dro fra Alona etter to netter og til en iten by som heter Anda...nok en gang kom vi til paradis... http://andabeachresort.com/about.php super avslappa sted, hyggelige eiere ogfint område for rolige rusleturer...masse hyggelige og nysgjerrige folk:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå