AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Hei godtfolk! Jeg har egentlig ALDRI noe problem med å snakke med noen, men har møtt en søt jente på byen, å vi ble enige om å møtes.. har prata litt med henne på skype, men hun virker bare utrolig kald / sjenert å får ikke til en samtale med hun! og hvis vi ikke kan klare å finne et samtale evne på skype, hvordan skal vi finne på noe å prate med den andre om på en date ?? Hun er en veldig passiv jente, og trenger hjelp til "bryte isen" så jeg kan finne ut av hva hun liker å gjøre / bryr seg om... annet enn: "være med venner og familie" "jobbe" " gå tur osv".. tips? Anonym poster: 42e7f5fa2013e16c4db558a838205d8c
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Jeg er litt på samme båt som deg. Jeg føler at internett gjør det vanskelig. Når jeg møter folk så er det mye lettere, selv om man ikke har så mye å snakke om. Da går det mest i flørting. Så kommer det gradvis med praten. Jeg mener også å lest at det er " ikke verbale" som blir viktigste når det kommer til dating, flørt, bli kjent.. osv. Kom dere ut sammen heller. Anonym poster: fcb9cb6137a74672b95e196860238329
Gjest .-L-. Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Vanskelig å gi råd. Noen har man bare ikke kjemi med. Finn ut hva hun liker, er du heldig får du hun til å snakke entusiastisk om det. Ta det derfra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå