Gå til innhold

Nettdating og Facebook

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Legger du til en person du har truffet via nettdating på facebook? Og i så fall - før dere har truffet hverandre (for å finne ut mer om personen? Ikke før etter første daten? Utelukkende om du er intr. i å treffes mer? Først når dere kjenner hverandre godt....?

Anonym poster: 53e55d8cc73a5c3eee93eb0267b29f58

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå nettdater jeg ikke, men jeg er ikke fan av å legge til folk jeg blir kjent med på nettet før jeg har møtt de...

Anonym poster: 22af514893d0831df32a6f7630879e2d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det en gang, men det var et spesielt tilfelle. Vi hadde felles kjente og jeg skjønte fort hvem han var og klarte å plassere ham. Vi ble også sammen.

Ellers vil jeg helst ikke blande nettdater inn i mitt "vanlige liv" før jeg vet at det blir noe mer. Det er jo sjelden det blir det og jeg ønsker ikke en rekke eks-dater som følger med på livet mitt.

Anonym poster: 94752856a87de6b28755c5ceff050440

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det en gang, men det var et spesielt tilfelle. Vi hadde felles kjente og jeg skjønte fort hvem han var og klarte å plassere ham. Vi ble også sammen.

Ellers vil jeg helst ikke blande nettdater inn i mitt "vanlige liv" før jeg vet at det blir noe mer. Det er jo sjelden det blir det og jeg ønsker ikke en rekke eks-dater som følger med på livet mitt.

Men jeg googler alltid! :-p

Skrevet

Hva er det dere som googler klarer å finne ut? Jeg kan bare ikke se for meg at det står så mye fornuftig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det dere som googler klarer å finne ut? Jeg kan bare ikke se for meg at det står så mye fornuftig.

Kommer an på hvem vedkommende er. Jeg liker folk som er engasjerte og stikker seg frem slik at det dukker opp litt når jeg googler. Det gjør det på meg. Noen ganger kan det være negative ting, som tåpelige eller rasistiske kommentarer på nettdebatter.

Men det gjør ingenting at jeg ikke finner noe altså.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...