Gå til innhold

Beste krøllstav?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åå! :D Takk for svar! Jeg syns også at den er litt stiv i prisen, men vel verdt det hvis den er god og jeg kommer til å ha den leenge. Har du veldig vanskelig hår å krølle, siden de holder så kort?

TS

Anonym poster: 9f6d1e233a456bb888e2453bab830e65

Selv mener jeg at jeg ikke har vanskelig hår å krølle, siden jeg har klart det fint med GHD og Babyliss sine, men akkurat Remington fungerer absolutt ikke i mitt hår. Kan hende de bare ikke vil jobbe overens, men jeg mener selv at Remington ikke er verd det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Selv mener jeg at jeg ikke har vanskelig hår å krølle, siden jeg har klart det fint med GHD og Babyliss sine, men akkurat Remington fungerer absolutt ikke i mitt hår. Kan hende de bare ikke vil jobbe overens, men jeg mener selv at Remington ikke er verd det :)

Så rart. Jeg har sykt vanskelig hår å krølle, det er så glatt at de bare sklir ut. Men det er jo sikkert forskjell på hår også, ja. Jeg har typisk nordisk hår; fint, glatt, ikke tykt, men mange hårstrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart. Jeg har sykt vanskelig hår å krølle, det er så glatt at de bare sklir ut. Men det er jo sikkert forskjell på hår også, ja. Jeg har typisk nordisk hår; fint, glatt, ikke tykt, men mange hårstrå.

Jeg er ikke 100% norsk, så kan kanskje være det. Har utrolig tjukt hår, mørkt hår, med fall i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke 100% norsk, så kan kanskje være det. Har utrolig tjukt hår, mørkt hår, med fall i :)

hm. Kanskje MAST sin er hakket bedre hold i da, siden den holder så bra i ditt tjukke hår :)

Anonym poster: 9f6d1e233a456bb888e2453bab830e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å kunne lage sånne "afro"krøller også, sånn som her: http://www.videofy.me/angelicablick/352801

Går dette ann å lage med disse krøllstavene også tror dere? Eller må man kjøpe en annen i tillegg? Vet noen hvilken krølltang hun bruker? Og hvilken mousse hun bruker i håret først? Hun har ikke oppgitt det på bloggen :)

Anonym poster: 9f6d1e233a456bb888e2453bab830e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Gorgeous sin hvertfall :) Krøllene holder seg helt til jeg vasker håret men selvfølgelig ikke i samme tilstand som de er i nykrøllet. Bruker TIGI Bed Head Masterpiece hårspray og hårolje og leave in produkt fra Alexander Sprekenhus i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart. Jeg har sykt vanskelig hår å krølle, det er så glatt at de bare sklir ut. Men det er jo sikkert forskjell på hår også, ja. Jeg har typisk nordisk hår; fint, glatt, ikke tykt, men mange hårstrå.

Jeg vil bare slenge meg med på denne. Jeg har Remington i to størrelser, og jeg har også brukt MAST. Jeg har fint nordisk hår, og Remington fungerer mye bedre på mitt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig langt hår som ikke holder krøller så lett, med de fleste krølltengene og rettetenger er krøllene ute innen 10 minutter. Jeg kjøpte meg "Gorgeous Curl Wand", og er så j***** fornøyd! Krøllene mine holder seg til jeg vasker håret, dagen etter så er krøllene fortsatt ganske fine :) Synes prisen er ganske grei også.

Anbefales :)

Og du kan sikkert lage de "afro-krøllene" som ble linket til, med riktig tenkikk og stylingprodukter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode svar! :) Føler egentlig at det bare blir vanskeligere og vanskeligere å velge :P Jeg har blondt, halvlangt hår, med en del fall i.

Anonym poster: 9f6d1e233a456bb888e2453bab830e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å kunne lage sånne "afro"krøller også, sånn som her: http://www.videofy.m...icablick/352801

Går dette ann å lage med disse krøllstavene også tror dere? Eller må man kjøpe en annen i tillegg? Vet noen hvilken krølltang hun bruker? Og hvilken mousse hun bruker i håret først? Hun har ikke oppgitt det på bloggen :)

Anonym poster: 9f6d1e233a456bb888e2453bab830e65

Afrokrøller? Mer Monroe-sveis enn afrokrøller. Og hun var ikke spesielt god på å få til pene krøller bak.

Jeg får til slike med min remington. Null problem, men man må selvfølgelig passe på at krøllene ikke blir for små, slik sett er det kanskje lettere med en liten rettetang?

Anonym poster: c27e333c15c355030c42e0a8ae1a3a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afrokrøller? Mer Monroe-sveis enn afrokrøller. Og hun var ikke spesielt god på å få til pene krøller bak.

Jeg får til slike med min remington. Null problem, men man må selvfølgelig passe på at krøllene ikke blir for små, slik sett er det kanskje lettere med en liten rettetang?

Anonym poster: c27e333c15c355030c42e0a8ae1a3a61

Ok, det var kanskje ikke helt afrokrøller på den videoen. Mer noe sånt som dette: http://fashionflair.freshnet.se/2012/11/29/soon-new-yorker/

Syns det er SÅ fint!

Men det må da være unødvendig å kjøpe to forskjellige ting til å lage vanlige krøller, og disse afrokrøllene ja. Det er vel helst teknikken det står på?

Anonym poster: 9f6d1e233a456bb888e2453bab830e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det var kanskje ikke helt afrokrøller på den videoen. Mer noe sånt som dette: http://fashionflair....oon-new-yorker/

Syns det er SÅ fint!

Men det må da være unødvendig å kjøpe to forskjellige ting til å lage vanlige krøller, og disse afrokrøllene ja. Det er vel helst teknikken det står på?

Anonym poster: 9f6d1e233a456bb888e2453bab830e65

Jeg er ingen ekspert, men jeg tror du kan bruke en krølltang som Gorgeous curl wand eller Mast, men spørs helt på teknikken og hårprodukter. Og du må sikkert bruke en del hårspray for å få det til å holde seg ordentlig, siden du må jo liksom rufse det til litt.

Men I agree, veldig kult! Elsket looken. Kjenner ei som tok permanent og fikk sånne krøller, utrolig sjalu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Herstyler Baby curls krøllstav, den er rett og slett fantastisk! Krøllene holder til håret vaskes igjen, og håret mitt er vanskelig på krøller, altså! Den kostet meg 1500, og jeg syns den var vel verdt pengene. Har forsøkt den som har utbyttbare tupper også, men den er ikke like god etter min mening.

Remington sin er god, og man får mye for pengene. Men den er ikke like god som Herstyler på mitt hår, krøllene med denne sklir ut etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

finnes så mange... Jeg skulle ønske ikke alle var tykke innerst og så tynnere og tynnere. Ingen butikker med skikkelig utvalg...

aff51205faecc875e6451fce341314d3.jpg

TS her! Jeg kjøpte akkurat en krøllstav på Think i gave til min søster. Den var av merket Kevin Murphy. Der var det faktisk fire forskjellige tykkelser med, og den kostet bare rundt 1300kr. Noen som har erfaringer med den kanskje? Den virker ganske bra foreløpig :)

Det er denne: http://www.myhairandbeauty.co.uk/brand/kevin.murphy/kevin-murphy-styling/loves-cortex-professional-four-in-one-titanium-curling-iron.html

Anonym poster: 9f6d1e233a456bb888e2453bab830e65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...