Gå til innhold

Vond blemme på magen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har noen ide om hva dette er for no rart?

Har hatt stikkende smerter i livmorområdet siste uka, og idag fant jeg en liten blemmeaktig klump på magen.

Når jeg trykker på den går det stikninger og en sviende følelse langt inn i magen.

Noen som vet hva det er, evnt om det går over fort?

post-66436-0-83887600-1363558206_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker på helvetesild - herpes zoster. Utbruddet følger nervebanene, så det kan være derfor du kjenner det inni magen når du kommer borti blemmen. Hvis det er helvetesild, går det ikke veldig fort over, derimot får du et helvetes (derav navnet) utbrudd, smertefulle blemmer og væskende sår, gjerne som et belte rundt livet (derav navnet "zoster". Behandles med Zovirax tabletter, som du får resept på av legen.

Nevner dette bare så du skal være OBS - det kan godt bare være en kvise. Bare følg med om det blir en blemme til, da kontakter du legevakten øyeblikkelig!

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker på helvetesild - herpes zoster. Utbruddet følger nervebanene, så det kan være derfor du kjenner det inni magen når du kommer borti blemmen. Hvis det er helvetesild, går det ikke veldig fort over, derimot får du et helvetes (derav navnet) utbrudd, smertefulle blemmer og væskende sår, gjerne som et belte rundt livet (derav navnet "zoster". Behandles med Zovirax tabletter, som du får resept på av legen.

Nevner dette bare så du skal være OBS - det kan godt bare være en kvise. Bare følg med om det blir en blemme til, da kontakter du legevakten øyeblikkelig!

Æsj, det hørtes ikke noe særlig ut :/

Får håpe det ikke er noe sånt :)

Er ikke noe kvise ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...