Gå til innhold

Til dere gutter!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inatt skjedde det virkelig noe rart....

Hadde da sex med partneren min og ettersom det tok en god stund før han kom så tok vi en liten pause på 10min før vi fortsatte.

Vi hadde begge drukket alkohol, men dette er bare rart rett og slett.

Vi skulle til å fortsette, jeg setter meg oppå han og gjør meg klar. Før jeg får begynt å ri han sier han ''jeg kom nettopp''.

Hvordan er det overhodet mulig å komme før vi i det hele tatt får begynt?

Skjønner ingenting. :vetikke:

Anonym poster: 1a7d9f9fcdc5c0334ce1bfa97cf8afd5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen svar å få her..?

Anonym poster: 1a7d9f9fcdc5c0334ce1bfa97cf8afd5

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Har sakt sånn i påbegynnelse med et ONS mens ølbrilla begynte å skli av :P Men vakke med fast partner.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han bare ble flau over at han ikke kom, pga alkohol, og derfor tok en hvit løgn og sa han hadde kommet? Eller såg du "beviset" på at han hadde kommet ?? Isåfall, han kom, så da var han vel fornøyd vel ;)

Skrevet (endret)

Kanskje han bare ble flau over at han ikke kom, pga alkohol, og derfor tok en hvit løgn og sa han hadde kommet? Eller såg du "beviset" på at han hadde kommet ?? Isåfall, han kom, så da var han vel fornøyd vel ;)

Kjente at han kom da jeg røste meg. Synes bare det er rart, man kommer jo ikke av det? Det var liksom akkurat i sekundet jeg satt meg på han at han kom.

Endret av Ikkeviktig
Gjest Gunfreak
Skrevet

Altså dere hadde hatt sex, bare med en kort pause, han var vel sprengkåt da, og bygget opp press i ballene, så da kom det ved første berøring.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...