AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Nå har jeg vært singel i overkant av et år. Har aldri sett på nettdating som en måte å finne en potensiell kjæreste på, har likevel profil på sukker og møteplassen. Disse profilene er av og på aktiv og deaktivert. Orker å være på sidene i korte perioder av gangen før jeg får en fornemmelse av å ville brekke meg hver gang jeg logger på, og deaktiverer meg. Det er så ekstremt mye motbydelige menn på disse sidene!! Er det på nettdating ALLE de håpløse tilfellene samler seg? De kommer med forslag jeg ikke tør tenke på, og andre er så desperate at jeg omtrent blir fridd til bare jeg svarer på melding. Dessuten er kanskje 1 av 20 i nærheten av kjekk. ..og hva er greia med at nesten alle menn på nettdating er tynne i håret? Jeg har møtt 2 stk fra nettet. Han ene hadde bare bilder med lue/caps. Jeg så hvorfor da jeg møtte han. Hvorfor lure folk sånn? Jeg vil ha en kar med hår på hodet, sorry mac. Begge disse jeg møtte har dessuten blitt gale stalkers i ettertid. Er jo livsfarlig å møte noen fra nettet! Jeg føler at menneskene på nettdating overhodet ikke reflekterer befolkningen slik den er. Synes mange her inne er ganske pro-nettdating. Ingen som er enig i mitt syn på dette? Er det mulig å finne en oppegående mann på nettet? Anonym poster: ee92246c3d774849bd8a28f5a5682dbc 5
momo Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Synd at du har vært så uheldig. Nå har jeg bare møtt en eneste fra sukker. Og det var da en flott, oppegående mann med hår på hodet. Ex`n min var og på sukker før vi ble sammen, han var da kjekk, smart og flott, hadde ikke hår på hodet han da, men var kjekk uten. Nå er jeg lite aktiv med nettdating, men har opplevd bare litt rart, og det har vært før vi har rukket å møtes, så det er jo greit. Tror nok man kan finne oppegående menn på nett, men det er vel mange raringer der ute og, så man må nok være flink til å sile de ut. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 De jeg har møtt fra nettet har jeg møtt helt andre steder enn på sjekkesider. Anonym poster: 001e830ef0c253f220c2ad4a11dc2279
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #4 Skrevet 17. mars 2013 Nå har jeg vært singel i overkant av et år. Har aldri sett på nettdating som en måte å finne en potensiell kjæreste på, har likevel profil på sukker og møteplassen. Disse profilene er av og på aktiv og deaktivert. Orker å være på sidene i korte perioder av gangen før jeg får en fornemmelse av å ville brekke meg hver gang jeg logger på, og deaktiverer meg. Det er så ekstremt mye motbydelige menn på disse sidene!! Er det på nettdating ALLE de håpløse tilfellene samler seg? De kommer med forslag jeg ikke tør tenke på, og andre er så desperate at jeg omtrent blir fridd til bare jeg svarer på melding. Dessuten er kanskje 1 av 20 i nærheten av kjekk. ..og hva er greia med at nesten alle menn på nettdating er tynne i håret? Jeg har møtt 2 stk fra nettet. Han ene hadde bare bilder med lue/caps. Jeg så hvorfor da jeg møtte han. Hvorfor lure folk sånn? Jeg vil ha en kar med hår på hodet, sorry mac. Begge disse jeg møtte har dessuten blitt gale stalkers i ettertid. Er jo livsfarlig å møte noen fra nettet! Jeg føler at menneskene på nettdating overhodet ikke reflekterer befolkningen slik den er. Synes mange her inne er ganske pro-nettdating. Ingen som er enig i mitt syn på dette? Er det mulig å finne en oppegående mann på nettet? Anonym poster: ee92246c3d774849bd8a28f5a5682dbc Dette går begge veier. Masse burugler på dating sider som egentlig ikke har mye å komme med. Du finner kanskje 1 av 20 som kan være noe å satse på eller ta det videre med. Anonym poster: 9c0beb5df19cc777120997bc77480e70 2
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 17. mars 2013 #5 Skrevet 17. mars 2013 Blir barneskirenn for meg dette nettdatinggreiene tydligvis. Du kunne møtt noen bare for sex? 3
Gjest Murica Skrevet 17. mars 2013 #6 Skrevet 17. mars 2013 Syns hovedinnlegget virket veldig usympatisk. Bare fordi en mann er noe som du anser uattraktivt så skal du ikke se bort ifra at det er en annen kvinnes drømmemann. Om du har problemer med at en mann mister håret (noe de ikke kan noe for forresten), så får du sette det inn i profilen din at menn med lite hår ikke burde kontakte deg. Bare bruk blokkerings knappen flittig, ikke svar de som ikke interesserer deg. Gå gjennom profiler og kontakt menn du finner interessante selv. Det er med internett som i det virkelige liv... de færreste du måter til daglig er noen man vil date, men i ny og ne dukker det opp noen man syns virker spennende. Man må bare ha litt tålmodighet, og man trenger ikke være en bitch mot de andre mens man venter. 4
Ferny Skrevet 17. mars 2013 #7 Skrevet 17. mars 2013 Blir barneskirenn for meg dette nettdatinggreiene tydligvis. Du kunne møtt noen bare for sex? Hahahahahahahahaha! Nå måtte jeg le. Sykt morsomt. 1
OnFire Skrevet 17. mars 2013 #8 Skrevet 17. mars 2013 (endret) Om du har problemer med at en mann mister håret (noe de ikke kan noe for forresten), så får du sette det inn i profilen din at menn med lite hår ikke burde kontakte deg. Da slipper du unna mange av dem med lite hår, men du går også glipp av mange andre menn som synes det er turn-off at man nevner det. Endret 17. mars 2013 av OnFire 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #9 Skrevet 17. mars 2013 Da slipper du unna mange av dem med lite hår, men du går også glipp av mange andre menn som synes det er turn-off at man nevner det. Tror faktisk det er helt greit at hun går glipp av menn som sympatiserer med de uten hår. Tror ikke hun fortjener en skikkelig mann slik hun framstår. Anonym poster: 9c4f391748d8adc5665eb812e95c7d37 4
Gjest .-L-. Skrevet 17. mars 2013 #10 Skrevet 17. mars 2013 (endret) Synes mange her inne er ganske pro-nettdating. Ingen som er enig i mitt syn på dette? Er det mulig å finne en oppegående mann på nettet? Anonym poster: ee92246c3d774849bd8a28f5a5682dbc Det er jo det, men, man vet jo ikke om den man skriver med er reel eller om man bare får servert en masse løgner. Er lett å danne seg feil bilde av personen man snakker med også. Jeg liker ikke nettdating og synes det er greiere å sjekke irl der man faktisk kan danne seg et skikkelig bilde av den andre personen. Endret 17. mars 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #11 Skrevet 17. mars 2013 Tror faktisk det er helt greit at hun går glipp av menn som sympatiserer med de uten hår. Tror ikke hun fortjener en skikkelig mann slik hun framstår. Anonym poster: 9c4f391748d8adc5665eb812e95c7d37 Er det ikke lov til å ha preferanser? Jeg synes menn som er tynne i håret er skikkelig turnoff, og da er det vel likegreit, både for dem og meg at jeg holder meg unna? Er ikke noe mer galt i det, enn å ha preferanser om man vil ha en som er tykk eller tynn, en med/uten tattoveringer, en som går i skjorte og har sleik, eller en med hettegenser og caps. F.eks jeg har veldig høy forbrenning, og har rent genetisk lite former. Eier ikke hofter, og har små c-cup pupper. Jeg må da ha forståelse for at menn som liker kvinner med mer former velger bort meg ved førsteinntrykket. Bærer ikke nag eller mener de mennene er dårlige menn og ikke fortjener en skikkelig kvinne av den grunn? Anonym poster: ee92246c3d774849bd8a28f5a5682dbc 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå