Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal snart til Tenerife og lurer på om noen vet om regler ang. scooterkjøring der. Jeg vil gjerne se om det er steder en kan leie og kjøre litt rundt, men har ikke scooterlappen. Skal ikke på et typisk turiststed om det har noe å si.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må nok ha lappen for og kjøre der. Du må jo kunne trafikkreglene, dessuten er det veldig høy fart på veiene der og mye tut og kjør. Har vært der flere ganger. Du kan jo sjekke med reiseselskapet om ikke dette stemmer. Det er ikke som og kjøre her hjemme.

Anonym poster: 5522d1756877de7dc9459efdfc78a915

Skrevet

Takk for svar. Jeg skal som sagt ikke på et turiststed, men ut på landet i en bitteliten by, så det er nok ikke travle veier der.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg skal som sagt ikke på et turiststed, men ut på landet i en bitteliten by, så det er nok ikke travle veier der.

Spørs hva du definerer som liten by på Tenerife. Dessuten skulle noe skje så kan du få problemer med forsikringen hvis du skulle hatt lappen og kjøren uten den. Trafikken kan være intens selv på små plasser. Ikke alltid vikeplikt og slikt blir respektert. Har vært der flere ganger.

Anonym poster: 5522d1756877de7dc9459efdfc78a915

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...