Gå til innhold

App for å finne ons?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om det finnes en app som kan brukes til å finne en one night stand? Ville jo vært utrolig kjekt hvis dette er det eneste målet med en bytur. Sparer seg jo for mye "arbeid" hehe....

Homsene har jo en slik app som finner hverandre på byen. Husker ikke hva den heter, men det har jo vært en del skriverier om denne i media.

Rart om ikke det finnes noe slikt for heteroer?

Homseappen funker slik at man registrerer en profil med sine preferanser, så er denne appen linket opp mot GSP og kart, så får man inn varsel om det viser seg å være noen i samme område som tilfredsstiller egenskapene man er på jakt etter. Så kan man chatte direkte via appen og evt. avtale å møtes.

Anonym poster: b74412cb657acadcafdfadb6136b1d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apps? Det finnes nettsteder for dette. Byen er bare tull. Logg inn på nettet, finn en partner og pul. Enkelt og greit.

Anonym poster: 45e6acb2ff6ad5f06514da18a6bbbed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apps? Det finnes nettsteder for dette. Byen er bare tull. Logg inn på nettet, finn en partner og pul. Enkelt og greit.

Anonym poster: 45e6acb2ff6ad5f06514da18a6bbbed6

De aller fleste som har profiler på slike datingssider er ute etter litt mer enn bare sex. Selv om sex er hovedsaken, er det sjelden at man finner noen som kun er ute etter 1 time eller 2 i halmen, og så good bye..... En app som hadde funnet noen som var ute etter nøyaktig det samme som deg, og i samme området er jo derfor genial. Og som sagt, homsene har slike apper, burde også finnes for heterofile.

Anonym poster: b74412cb657acadcafdfadb6136b1d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook har visst en ny utvidelse som heter "Bang With Friends", der du kan krysse av venner på listen din du gjerne vil knulle med. Vennene du velger vil ikke se at du gjør dette før de evt. krysser av for at de også vil knulle med DEG også.

Jeg har ikke prøvd dette selv så jeg vet ikke hvor bra den fungerer, men må si jeg liker konseptet.

www.thedailybeast.com/articles/2013/01/29/bang-with-friends-facebook-sex-app-creators-talk-controversial-product.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook har visst en ny utvidelse som heter "Bang With Friends", der du kan krysse av venner på listen din du gjerne vil knulle med. Vennene du velger vil ikke se at du gjør dette før de evt. krysser av for at de også vil knulle med DEG også.

Jeg har ikke prøvd dette selv så jeg vet ikke hvor bra den fungerer, men må si jeg liker konseptet.

www.thedailybeast.com/articles/2013/01/29/bang-with-friends-facebook-sex-app-creators-talk-controversial-product.html

Bare å krysse av for hele gjengen da, på tull sjølvsagt, vanskelig å gjøre noe slikt "seriøst".

Anonym poster: 77a2ffd8135115b16e2d63a37a80e92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...