AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Jeg vil spørre menn om noe.Hvordan hadde dere likt om hun dere er sammen med får slappe pupper litt løshud på magen og ser ikke såå fast og stram ut lenger pga å ha født ungen deres, men hun er alltid villig og kåt sier aldri nei til sex er helt vill i sengen hadde dere likt å ha en sånn kone/partner? Eller er det ekkelt fordi hun har stygg kropp? Hva hadde dere valgt Pen kropp lite sex eller kropp beskrevet ovenfor men vill og het sex når du vil? Anonym poster: 4217c2f5829fce5f5bf1dda6dbff51f8
LarryGopnik Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Jeg vil spørre menn om noe.Hvordan hadde dere likt om hun dere er sammen med får slappe pupper litt løshud på magen og ser ikke såå fast og stram ut lenger pga å ha født ungen deres, men hun er alltid villig og kåt sier aldri nei til sex er helt vill i sengen hadde dere likt å ha en sånn kone/partner? Eller er det ekkelt fordi hun har stygg kropp? Hva hadde dere valgt Pen kropp lite sex eller kropp beskrevet ovenfor men vill og het sex når du vil? Vill og het slår alt, alltid. Du har ikke stygg kropp fordi du har født! Politisk korrekt å si? Javel, men det er jo sant! Gopnik 6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 Oki.takk for svaret. Anonym poster: 4217c2f5829fce5f5bf1dda6dbff51f8
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 17. mars 2013 #4 Skrevet 17. mars 2013 Pen kropp. Dama mi legger på seg nå å det går utover tenning. Har ikke hatt sex på noen uker. Dama til broren min holdt seg slank hele graiditeten da. Unødvendig å forfalle.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #5 Skrevet 17. mars 2013 Å legge på seg uten grunn er en ting det er latskap men å bli slapp i fisken pga graviditet og fødsel er en annen.man kan vel ikke trene slappe puppa etter amming til sprett pupper heller ikke løst hud blir borte av trening. Så dere mannfolk growup. Anonym poster: 4217c2f5829fce5f5bf1dda6dbff51f8 4
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 17. mars 2013 #6 Skrevet 17. mars 2013 Å legge på seg uten grunn er en ting det er latskap men å bli slapp i fisken pga graviditet og fødsel er en annen.man kan vel ikke trene slappe puppa etter amming til sprett pupper heller ikke løst hud blir borte av trening. Så dere mannfolk growup. Anonym poster: 4217c2f5829fce5f5bf1dda6dbff51f8 Nei
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #7 Skrevet 17. mars 2013 Nei vellll!! Anonym poster: 4217c2f5829fce5f5bf1dda6dbff51f8
Gjest Lille-pus Skrevet 17. mars 2013 #9 Skrevet 17. mars 2013 Jadda ! Og når du som mann kommer dit at du begynner å få litt mindre hår, gjerne tilløp til litt måne, blir litt slappere i skinnet over maven, også får litt 'slaskefett' på maven, for ikke å nevne tilløpet til hengeballer..... små rynker i øyekroken....Hva da ? Porblemstillingen synes konstruert utifra en fiktiv forestilling om at du vil forbli akkurat slik du ser ut i dag, og at alle aldersrelaterte endringer kun vil 'ramme' din kvinne. Trøsten får være at vi elsker våre menn når de eldres sammen med oss. You're in for a surprise, honey ! 7
Eleutheria Skrevet 17. mars 2013 #10 Skrevet 17. mars 2013 Jeg vil spørre menn om noe.Hvordan hadde dere likt om hun dere er sammen med får slappe pupper litt løshud på magen og ser ikke såå fast og stram ut lenger pga å ha født ungen deres, men hun er alltid villig og kåt sier aldri nei til sex er helt vill i sengen hadde dere likt å ha en sånn kone/partner? Eller er det ekkelt fordi hun har stygg kropp? Hva hadde dere valgt Pen kropp lite sex eller kropp beskrevet ovenfor men vill og het sex når du vil? Anonym poster: 4217c2f5829fce5f5bf1dda6dbff51f8 Gode odds for at mannfolket som er sammen med nevnte kvinne på dette tidspunktet også vil ha begynt å forfalle! Håra på hodet forsvinner, magen blir større - og ikke tro at huden din blir noe strammere, selv om kroppen din ikke har huset en baby! Man forfaller i ganske jevn takt, kjære deg 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #11 Skrevet 18. mars 2013 Jadda ! Og når du som mann kommer dit at du begynner å få litt mindre hår, gjerne tilløp til litt måne, blir litt slappere i skinnet over maven, også får litt 'slaskefett' på maven, for ikke å nevne tilløpet til hengeballer..... små rynker i øyekroken... Takke meg til måne å hengeballer så lenge jeg slipper unna det forferdelige, harde "graviditetsmagen" som menn litt opp i åra får....krysser fingre for at mannen min får hengeballer,slapp hud, rynker, måne og alt annet så lenge jeg slipper en sånn....Vår graviditetsmage går iallefall bort og blir myk igjen etter 9 mnd... Anonym poster: 53a31c043e519d9570ca33615679f4fd 1
Suss81 Skrevet 18. mars 2013 #12 Skrevet 18. mars 2013 Tror samtlige menn på dette forumet at det kun er kvinner som blir eldre eller er de virkelig så blinde for eget speilbilde? 1
Tidus Skrevet 18. mars 2013 #13 Skrevet 18. mars 2013 Jeg trodde denne tråden hadde med fødsel å gjøre, hvorfor diskuteres det alder her? Uansett. For min egen del: Jeg ville kun fått barn med ei jeg virkelig elsker, og vil følgelig også ha sex med henne etter fødsel.
Gjest Coolaid Skrevet 18. mars 2013 #14 Skrevet 18. mars 2013 Jeg vil spørre menn om noe.Hvordan hadde dere likt om hun dere er sammen med får slappe pupper litt løshud på magen og ser ikke såå fast og stram ut lenger pga å ha født ungen deres, men hun er alltid villig og kåt sier aldri nei til sex er helt vill i sengen hadde dere likt å ha en sånn kone/partner? Eller er det ekkelt fordi hun har stygg kropp? Hva hadde dere valgt Pen kropp lite sex eller kropp beskrevet ovenfor men vill og het sex når du vil? Anonym poster: 4217c2f5829fce5f5bf1dda6dbff51f8 Dette oser dårlig selvtillit. De er helt naturlig at kroppen forandrer seg i løpet av livet. Hadde ikke hatt problemer med en kvinne som har vært igjennom et eller flere svangerskap. Det samme gjelder når kroppen forandrer seg av at den blir eldre. Man kan ikke være 20 resten av livet Og jatakk, det med sexen høres deilig ut - men du trenger ikke "betale" for en kropp med noen skavanker med sex hele tiden. Ha sex når du også har lyst, ikke føl det som en plikt for ubegrunnet dårlig samvittighet. Du er fin nok som du er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå