AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Mannen har sittet med datamaskinen i hele dag, og jeg har prøvd å få kontakt med han noen ganger men blir bare avvist. Jeg spurte han i sted om han kunne være litt sosial sammen med meg, men det kunne han ikke. Jeg sa at hele uken er han enten på jobb eller ute og når han er hjemme så sitter han med datamaskinen med ørepropper i ørene, og jeg ønsker litt kvalitetstid sammen. Jeg fikk ingen svar, så jeg sa da: forholdet vårt kommer ikke til å fungere visst det er slik skal det være. Fikk til svar: forhold? Vi har ingen forhold. Jeg er her for vi har en datter sammen! Må si jeg ble utrolig såret og skuffet av det :-( Anonym poster: dd225381a63ef3f7b1a70094942d390b
Gjest Pinkiee Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Hvis dette er noe han faktisk mener, og det bør du finne ut av, ville jeg gått fra ham. Et forhold handler om så mye mer enn å holde sammen for et barn... 23
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Foreldrene mine hadde likt "forhold". Eneste de hadde til felles var meg, også fort jeg flyttet ut av redet, flyttet faren min ut også. Han har i ettertid sagt at eneste grunnen til at han ble værende alle de årene var meg. Anonym poster: d0de59c9c32279f4561432a2713765c0
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #4 Skrevet 16. mars 2013 Hvis dette er noe han faktisk mener, og det bør du finne ut av, ville jeg gått fra ham. Et forhold handler om så mye mer enn å holde sammen for et barn... Det var ingen krangling, helt rolig samtale. Så tror nok han mente det, men går bare ikke an å snakke skikkelig med han. Han unngår alle slike samtaler. Vi har ikke hatt samleie på lenge, og sex er det eneste kollegene hans snakker om. Hvor ofte de har sex osv, så føler han sammenligner meg med damene deres. De har kanskje ikke problemer i forholdet, men det har vi. Så synes det blir for dumt å høre på hvordan alle andre har det! Anonym poster: 276f11591fb2afe4f8481333e0644823
Gjest Mariah Skrevet 16. mars 2013 #6 Skrevet 16. mars 2013 (endret) Det var ingen krangling, helt rolig samtale. Så tror nok han mente det, men går bare ikke an å snakke skikkelig med han. Han unngår alle slike samtaler. Vi har ikke hatt samleie på lenge, og sex er det eneste kollegene hans snakker om. Hvor ofte de har sex osv, så føler han sammenligner meg med damene deres. De har kanskje ikke problemer i forholdet, men det har vi. Så synes det blir for dumt å høre på hvordan alle andre har det! Anonym poster: 276f11591fb2afe4f8481333e0644823 Og du er sammen med typen fordi...? Barn eller ikke barn, enten får han snakke (eller bli med i terapi om han ikke klarer å snakke med deg alene), eller så er dette forholdet dødsdømt. At han i det hele tatt sier sånt er utrolig respektløst, og sier mye om ham. Hvordan kan han sammenligne forholdet deres med kollegene sine når han ikke en gang vil jobbe med det? Dobbeltmoral much. Edit: Endret en skrivefeil. Endret 16. mars 2013 av AmberRose 8
Karenina Skrevet 16. mars 2013 #7 Skrevet 16. mars 2013 Ja det skjønner jeg godt at du ble, så slemt sagt av ham! Jeg vet ikke hva jeg skal si, men kan det tenkes at du har mast litt mye på ham i dag og at han sa det fordi han var irritert eller sint?
kisskissbangbang Skrevet 16. mars 2013 #8 Skrevet 16. mars 2013 Tja. Hvis dere ikke har sex fordi du ikke vil, så har han vel rett? Det som skiller et vennskap fra et kjæresteforhold er jo gjerne det at en er intime med kjæresten sin? 8
Gjest Pinkiee Skrevet 16. mars 2013 #9 Skrevet 16. mars 2013 Det var ingen krangling, helt rolig samtale. Så tror nok han mente det, men går bare ikke an å snakke skikkelig med han. Han unngår alle slike samtaler. Vi har ikke hatt samleie på lenge, og sex er det eneste kollegene hans snakker om. Hvor ofte de har sex osv, så føler han sammenligner meg med damene deres. De har kanskje ikke problemer i forholdet, men det har vi. Så synes det blir for dumt å høre på hvordan alle andre har det! Anonym poster: 276f11591fb2afe4f8481333e0644823 Synes du at det er greit at han mener det? Ønsker du å bo sammen med en mann som er villig til å gjøre så lite for forholdet, og ikke minst, gi så lite av seg selv resten av livet? Selvfølgelig er det dumt av ham å sammenligne et forhold han ikke ønsker å forbedre med forhold som åpenbart fungerer. Det burde han også få høre. Nekter han å snakke, eller gå i terapi, hadde det vært kroken på døra for min del. 7
tingeling Skrevet 16. mars 2013 #10 Skrevet 16. mars 2013 Hva slags voksne mennesker snakker om slike ting på jobb? 6
Gjest Pinkiee Skrevet 16. mars 2013 #11 Skrevet 16. mars 2013 Tja. Hvis dere ikke har sex fordi du ikke vil, så har han vel rett? Det som skiller et vennskap fra et kjæresteforhold er jo gjerne det at en er intime med kjæresten sin? I så fall merkelig at han ikke vil prøve å gjøre noe med det da... TS sier jo selv at han ikke vil snakke om problemer som oppstår. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #12 Skrevet 16. mars 2013 Og du er sammen med typen fordi...? Barn eller ikke barn, enten får han snakke (eller bli med i terapi om han ikke klarer å snakke med deg alene), eller så er dette forholdet dødsdømt. At han i det hele tatt sier sånt er utrolig respektløst, og sier mye om ham. Hvordan kan han sammenligne forholdet deres med kollegene sine når han ikke en gang vil jobbe med det? Dobbeltmoral much. Edit: Endret en skrivefeil. Jeg er jo sammen med han fordi jeg er jo veldig glad i han, men jeg kan ikke gjøre alt alene. Jeg skal spørre om han vil være med i familieterapi, slik at vi kan prøve å snakke skikkelig ut, eller få han til å snakke. Han bare sier noe frekt så ta i ørepluggene igjen. Da koker blodet i meg! Anonym poster: 276f11591fb2afe4f8481333e0644823 1
In<3Love Skrevet 16. mars 2013 #13 Skrevet 16. mars 2013 Huffda, så sårende kommentar!!! Dette må dere jo ta tak i da, kan jo ikke ha det slik! Enten må dere finne utav problemene, eller gå hver til sitt. Å være i et slikt forhold gagner ingen, og hvertfall ikke datteren deres!
Gjest Mariah Skrevet 16. mars 2013 #14 Skrevet 16. mars 2013 Jeg er jo sammen med han fordi jeg er jo veldig glad i han, men jeg kan ikke gjøre alt alene. Jeg skal spørre om han vil være med i familieterapi, slik at vi kan prøve å snakke skikkelig ut, eller få han til å snakke. Han bare sier noe frekt så ta i ørepluggene igjen. Da koker blodet i meg! Anonym poster: 276f11591fb2afe4f8481333e0644823 Skjønner at du er glad i ham, men sånn han oppfører seg virker det ikke som om han er veldig glad i deg. I beste fall er han utrolig usympatisk. Å si ting som "Jeg er her bare pga datteren vår" vil iallfall ikke bedre utsiktene for et godt forhold/sexliv. Reagerer på at han åpenbart ikke er fornøyd med tingenes tilstand, men ikke vil gjøre noe for å forbedre dem. Bra at du tar tak i det, og prøver å overbevise ham til å gå i terapi. Utrolig viktig at dere begynner å snakke -sammen- 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #15 Skrevet 16. mars 2013 Har han en stressende jobb? Anonym poster: 477f0388202d53966208a2663a37c808
kulu-kulu Skrevet 16. mars 2013 #16 Skrevet 16. mars 2013 Høres ut som mannen din har gitt opp for lenge siden. Men han er ganske så feig og respektløs, som ikke har sakt noe til deg tidligere om sine følelser. Kjenner jeg blir litt sint på han her jeg sitter! 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #17 Skrevet 16. mars 2013 Synes du at det er greit at han mener det? Ønsker du å bo sammen med en mann som er villig til å gjøre så lite for forholdet, og ikke minst, gi så lite av seg selv resten av livet? Selvfølgelig er det dumt av ham å sammenligne et forhold han ikke ønsker å forbedre med forhold som åpenbart fungerer. Det burde han også få høre. Nekter han å snakke, eller gå i terapi, hadde det vært kroken på døra for min del. selvfølgelig syns jeg ikke det er greit, er steik forbanna på han, samtidig veldig såret. Han sa det på en sånn utrolig frekk og respektløs måte. Følte meg bare dum? Visst han ikke vil snakke noe om det, så må jeg bare flytte. Er bare så vanskelig å finne leilighet her jeg bor, har både hund og barn noe alle misliker her( de som leier ut)! Anonym poster: 276f11591fb2afe4f8481333e0644823
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #18 Skrevet 16. mars 2013 Har han en stressende jobb? Anonym poster: 477f0388202d53966208a2663a37c808 Industri arbeid Anonym poster: 276f11591fb2afe4f8481333e0644823
kisskissbangbang Skrevet 16. mars 2013 #19 Skrevet 16. mars 2013 I så fall merkelig at han ikke vil prøve å gjøre noe med det da... TS sier jo selv at han ikke vil snakke om problemer som oppstår. Tja. TS har et behov for "den gode samtale" som hun ikke får dekket, mannen hennes har et behov for sex som han ikke får dekket. Hvorfor er det bare snakk om at mannen hennes skal "gjøre en innsats"? Ts' mann har sikkert hintet, spurt og prøvd seg masse, og blitt avvist gang på gang. Hvorfor er det verre at mannen avviser TS' initiativ til prat enn at TS avviser mannens initiativ til sex? Selvsagt må noe gjøres her, men da er det snakk om begge veier. 9
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #20 Skrevet 16. mars 2013 Høres ut som mannen din har gitt opp for lenge siden. Men han er ganske så feig og respektløs, som ikke har sakt noe til deg tidligere om sine følelser. Kjenner jeg blir litt sint på han her jeg sitter! Ja, kunne ønske han hadde sagt noe tidligere og ikke bare blåse ut noe slikt så tilbake til pcen. Jeg prøver så godt her hjemme, tar meg av datteren vår(10 mnd) lage middag, vaske klær osv osv. Men må ærlig innrømme at når småen er lagt så er jeg ufattelig sliten, og legger meg gjerne tidlig siden hun står opp så tidlig. Anonym poster: 276f11591fb2afe4f8481333e0644823
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå