Gå til innhold

Godteri som du anser som kjedelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke et par påskeegg fra Freia skader dersom man spiser dem noen ganger i året. I påsken synes jeg man skal få lov å kose seg med god mat :)

Enig! Så da gjelder det å styre unna Freia påskeegg. :nigo:

Anonym poster: 0fd8c93c5268275125fc9e016197a0b3

• Liker 3
Skrevet

Enig! Så da gjelder det å styre unna Freia påskeegg. :nigo:

Smak og behag

• Liker 1
Skrevet

De små brune/oransje sylinderne som likner på heksehyl men som smaker en blanding mellom karamell og papp.

Aner ikke hva de heter engang, de er verdens mest anonyme og kjedeligste godterier, og jeg mistenker at de egentlig er til for å fylle opp posene...

Jaggu. Akkurat de jeg tenkte på også! :fnise:

Ellers er melkesjokolade dritkjipt, samt de fleste former for skum. Er heller ikke spesielt begeistret for Nidar-marsipan.

Favoritter er haribofrosker og -egg, operamints (:ler:) og mentos.

Skrevet

Bamsemums og vanlig salt potetgull. Sånne tynne som smaker nesten bare salt! Og harde smørbukk karameller!

• Liker 1
Skrevet (endret)

All slags vingummi og karameller som man må tygge på i en evighet eller som setter seg fast i tennene. 

Endret av Perle
Gjest BettyBoop
Skrevet

Bamsemums og vanlig salt potetgull. Sånne tynne som smaker nesten bare salt! Og harde smørbukk karameller!

jeg elsker de to førstnevnte jeg, men er enig i de harde karamellene. Myk smørbukk med sjokoladetrekk derimot.. YUM
Gjest BettyBoop
Skrevet

Freia påskeegg inneholder hele 40-50% palmeolje, leste jeg forleden i en avisartikkel.

Ikke noe jeg vil ha i kroppen, med andre ord (synes også de er uspiselige både mht smak og konsistens).

er palmeolje så ille da?
Skrevet

vanlig melkesjokolade faktisk :P skal jeg spise sjokolade må det være noe i tillegg.. nøtter eller noe.

Gjest BettyBoop
Skrevet

vanlig melkesjokolade faktisk :P skal jeg spise sjokolade må det være noe i tillegg.. nøtter eller noe.

Enig. Ellers må jeg nevne potetgull med rare smaker eller nachochips. Skal jeg spise nachochips må det være i sånn form med salsasaus, kjøttdeig og ost. Og rømme da selvsagt
AnonymBruker
Skrevet

Både skadelig for miljøet, og en av de mest kolesteroløkende matoljene som finnes.

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at Freia kommer til å slutte å produsere godteri med palmeolje. At dere boikotter påskeegg har egentlig liten betydning for helheten.

Anonym poster: 2ca86c82ecfcaf0c3a1a6824c8aa16c6

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Både skadelig for miljøet, og en av de mest kolesteroløkende matoljene som finnes.

LT GODTERI ER KOLESTEROLØKENDE DA, SÅ SÅNN SETT oops caps lock. Sånn sett bryr jeg meg ikke, men de kunne jo brukt andre oljer istedet av hensyn til miljøet
Skrevet

Jeg synes sjokoladen som de eggene er laget av smaker tusen ganger bedre enn vanlig melkesjokolade. :laugh:

Jøss. Er så rart hvordan ting smaker ulikt fra folk til folk, sånn egentlig.

Altså, vi er jo mennesker alle sammen og vi består av det samme, det samme gjelder eggene. Jaja:P

Jeg kom på en ting til, jeg var ute å kjøpte smågodt i dag (på en mandag ja :nei:)

de der bananene i smågodtet, de som er hvite inni og som smaker som melis...

Skjønner ikke hvorfor de eksisterer

Annonse
Skrevet

Seigmenn, nonstop, banansjokolade, bamsemums, peanøtter og billig potetgull...

Skrevet

Herregud så kresne folk er da.

Tror jeg må være den eneste som liker ALT av godterier og alt av mat.(heldigvis greier jeg begrenser jeg meg) Vi er heldige som kan velge og vrake i noe så lite viktig som godteri. De fleste kan ikke velge fritt i matveien engang. Bare sånn til ettertanke, altså :)

For å snu denne tråden, så vil jeg si at favorittgodteriet mitt må neste bli Ostepop, Superchips med rømmedip og Smash :wow: Legger man til en six pack med pils og en god film, er jeg i himmelen!

• Liker 1
Skrevet

Spansk godteri :P Alt smaker bare sukker i forskjellige fasonger og teksturer. Setter mye mer pris på Norskt godis nå som jeg ikke har det tilgjengelig hele tiden. For meg er chips kjedelig, og ren sjokolade. Sukkertøy også!

Skrevet (endret)

rein sjokolade er litt kjedelig. Og alle sjokolader i rull

Endret av JustLittleMe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...