AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Hei! Visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere overskriften, men problemet er som følger: jeg har mye svie/brennende ubehag i underlivet. Jeg har ingen utflod eller andre symptomer som tyder på sopp, så jeg tror det rett og slett er såre/tørre slimhinner jeg har. I mange år har jeg barbert hårene nedentil, og trodd det hadde med det å gjøre, men nå har jeg latt det gro da, men ser at problemet er der likevel. Spørsmålet: apotek og slikt er jo stengt nå, men jeg tenkte at jeg kanskje kunne smøre med et eller annet for å lindre litt. Og da lurer jeg jo litt på, kan jeg smøre med hva som helst der nede, så lenge jeg følger de generelle rådene hva angår såper i underlivet (lav ph, ikke mye parfyme). Og, kan man smøre seg hver gang man har vært på toalettet, eller blir det for ofte? Beklager detaljene her, men håper noen vil svare Anonym poster: 828e4193f80feb8ad91e1658f240225f
Guadaloupe Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Jeg har hørt at man kan smøre skjeden med yoghurt naturell da dette er rimelig surt og inneholder melkesyrebakterier. Skjeden inneholder naturlig melkesyrebakterier men jeg veit ikke om de kan sammenlignes med de i yoghurt naturell, men jeg har hørt at det har hjulpet mange, og det er jo naturlig
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Hei! Visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere overskriften, men problemet er som følger: jeg har mye svie/brennende ubehag i underlivet. Jeg har ingen utflod eller andre symptomer som tyder på sopp, så jeg tror det rett og slett er såre/tørre slimhinner jeg har. I mange år har jeg barbert hårene nedentil, og trodd det hadde med det å gjøre, men nå har jeg latt det gro da, men ser at problemet er der likevel. Spørsmålet: apotek og slikt er jo stengt nå, men jeg tenkte at jeg kanskje kunne smøre med et eller annet for å lindre litt. Og da lurer jeg jo litt på, kan jeg smøre med hva som helst der nede, så lenge jeg følger de generelle rådene hva angår såper i underlivet (lav ph, ikke mye parfyme). Og, kan man smøre seg hver gang man har vært på toalettet, eller blir det for ofte? Beklager detaljene her, men håper noen vil svare Anonym poster: 828e4193f80feb8ad91e1658f240225f Dersom du mener på utsiden, der du ville barbert deg(?) og det svir etter at du har barbert (og opptil 2 uker etter) så kan det være barberingen, ja. Inngrodde hår eller generelt irritabel hud. Det går uansett helt fint å smøre med parfymefri krem (eller olje) så lenge du holder deg på utsida. Feks babyolje, olivenolje eller en mild krem uten parfyme, fargestoffer e.l. Om det blir verre/ikke går vekk til over helga er det nok sopp, så da får du heller dra på apoteket. Men også i underlivet kan man få helt vanlig irritert/tørr hud. Anonym poster: 3c6dfa0c64569817c6a4c35584cf5639
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå