Gjest Violetta Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Betaler dere for å lese nettaviser? Er dette fremtiden? Jeg gjør ikke, men vurderer det. Jeg skjønner jo at avisene må tjene penger, men likevel... Jeg har lest nettaviser gratis så lenge nå, så jeg har ikke lyst til å betale. Slipper man i det minste reklamen? :lurer:
Gjest Emera Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Nei, ikke ennå. Enn så lenge leser jeg det jeg får lese, og reklamen har jeg blokkert vekk. Om man slipper reklame når man betaler er jeg ikke så sikker på, papiraviser er jo stappende fulle av reklame de også. Men det er mulig jeg kommer til å kjøpe noen abonnementer etter hvert, hvis veldig mye av innholdet må betales for. Kanskje spesielt på min lokalavis Udresfeabifen. Får se hva som skjer.
Dolce Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Foreløpig: nei. Jeg finner det meste jeg vil lese om på internett - gratis. Og er foreløpig ikke villig til å betale for å lese spesielle artikler. Men som Flowers sier; dersom mye av innholdet etterhvert blir blokkert for dem som ikke betaler, tar jeg vel det opp til vurdering.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #4 Skrevet 16. mars 2013 For meg er det uaktuelt. Blir det likevel fremtidens løsning, så vil jeg i det minste ha vekk reklamen. Anonym poster: 2ed4f436108b71eaeb11c771f2844b2a 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #5 Skrevet 16. mars 2013 Nei. Ikke om det blir fremtiden heller. Mye av det som fyller nettavisene er uansett lavkvalitets uinteressant svada på se&hør-nivå el. kopiert og oversatt fra utenlandske artikler, sånt jeg klarer meg fint uten og ikke ser noen grunn til å betale for. Aktuelt nyhetsstoff er det tilstrekkelig tilgang på andre steder. Anonym poster: 1091b97394e17d9fd8c7b23f0a124254 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #6 Skrevet 17. mars 2013 For det første VG+ og Dagbladet+ er langt nede i lomma på Apple. VG+ har vært ute i 2 år, og har fra dag én vært tilgjengelig på Iphone og Ipad. I dag, over 2 år siden lanseringen, finnes det fortsatt ikke apper til Android. Da de fikke spørsmålet om dette kort tid etter lanseringen var svaret "Vi jobber med saken"..... Dette er så useriøst at jeg ikke kommer til å støtte dem. For det andre registrerer jeg at veldig mange av sakene som man leser på VG+ likevel dukker opp på nettutgaven senere, kanskje 1-2 dager etterpå. Hvorfor betale for å lese artikler man likevel kan lese gratis litt senere? For det tredje er sakene det skrives om såkalte "magasinsaker" og mange er totalt uinteressant. Anonym poster: ddd0527b85269d8f6dcb98eef2d1fc93 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå