Gå til innhold

Hvordan ser du ut og hvilke preferanser har du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av en annen tråd. Jeg lurer på om det er mange som liker de som er helt motsatt for ONS og kjærester og sånn, eller samme type eller hva jeg skal si :)

Anonym poster: 4b81f7f9ef1477ca4dfc69f6f2a65528

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lav, mørkhåret, brune øyne, normal kroppsbygning. Jeg liker høye, blonde, trente "vikinger" med blå øyne :)

Anonym poster: 561c7106894c987f1720f8592858b43a

Skrevet

Middels høy, blond, blåøyd og slank. Liker skikkelige mannemenn eller riktig feminine jenter. Kan også like hipster-mannfolk (ikke for mye hipster, men en litt "hengslete" kar i skinny jeans, kule sko, skjorte, briller ...), eller jenter som minner om Shane i L Word :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Ganske liten, kobberfarget langt hår, normalvektig. Liker velskapte menn med langt hår enten de er høye eller ganske lave, liker både de av den senete slanke typen og de som er litt kraftigere bygd, så lenge de er maskuline. De kan gjerne ha sjegg, bare de kler det! Av en eller annen merkverdig grunn kan alle menn jeg har hatt et forhold til håndtere en gitar rimelig bra, de jeg har vært i de lengste forholdene har også vært de beste gitaristene . ;)

Anonym poster: ec7f478153cc5d72ef751bcab4aaca03

Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg er høy og slank, brunt hår... Har ikke de største kravene til hvordan en mann skal se ut. Er han høy og sånn rimelig slank, er fint.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lav, slank og trent. Langt mellomblondt hår, blå øyne. Foretrekker høye, blonde menn. Gjerne 1,85-1,90. De bør være trent, og ha blå øyne :)

Anonym poster: 166ce62aa88825cd3c2f89bbea535c42

AnonymBruker
Skrevet

Anonym bruker 4 her, glemte å si at jeg foretrekker at de har mørkt hår.

Anonym poster: ec7f478153cc5d72ef751bcab4aaca03

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gjennomsnittlig høy, mørkeblondt/lysebrunt ganske langt hår, mørke brune høyne, semi slank, litt muskler,

Liker rødt hår mest, men brunt og svart er å foretrekke over blondt, liker kjennerelt slanke jenter, høyde har ikke noe å si,

Gjest Raindrops
Skrevet

Høy, litt for tynn, mørkt langt hår, mørke øyne, bleik som et laken og heller litt mer mot tynnfeit enn trent.

Preferanser er jeg litt vag og vanskelig på, men hvis jeg skal dømme ut ifra historikken min så tiltrekkes jeg av høyde, brede skuldre og et flott smil (sistenevnte blir jo fullstendig subjektiv, men dog). Jeg er ikke spesielt opptatt av hårfarge, men blir nesten alltid nysgjerrig når jeg ser et glimt av rødt hår.

Skrevet

Jeg er høy, slank, mørkt hår og brungrønne øyne. Liker mørke, litt rufsete menn. De bør være høyere og kraftigere enn meg, og se ut som om de tåler å sove en natt i telt uten å krepere :)

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg er høy, slank, mørkt hår og brungrønne øyne. Liker mørke, litt rufsete menn. De bør være høyere og kraftigere enn meg, og se ut som om de tåler å sove en natt i telt uten å krepere :)

Har bodd i telt i 8 dager i minus 8 grader jeg så! :trene:

Gjest white tiger
Skrevet

Jeg er 167, er ganske slank med timeglassfigur, har brunt langt hår og blå øyne. Synes det er vanskelig å skulle si preferansene mine da det ikke er verken hårfarge, øyefarge, hudfarge eller sånt som gjør at jeg finner en mann attraktiv. Det handler mer om ansiktstrekk. Men foretrekker "normale" kropper da. Dvs ikke veldig tykk, veldig tynn eller ekstremt mye muskler. Liker også at mannen er høyere enn meg.

Er forresten litt svak for tredagersskjegg.. Det er sexy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...