Gå til innhold

Hvorfor "pulevenner"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et spørsmål til dere som har/har hatt/vil ha en såkalt pulevenn. Hvorfor vil dere bare være pulevenner med partneren deres? Er det noe med personligheten e.l som gjør at du ikke kunne tenke deg å være sammen med ham/henne? Er dere faktisk venner utenom sexen, eller er det bare booty calls innimellom og så tøm og røm? Er det fordi man evt har mulligheten til å finne en ONS om man ønsker det?

Anonym poster: 54d87d9978d1af17fa7173cf7fcc57e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å slippe ons og det å pule rundt, for å få nærhet, kos og sex uten å være bundet til noen. Grunnen til at jeg ikle ble sammen med min pulevenn var at vi rett og slett ikke passet sammen, vi hadde ikke samme interesser og ingen av oss var på det tidspunktet interessert i noen kjæreste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et spørsmål til dere som har/har hatt/vil ha en såkalt pulevenn. Hvorfor vil dere bare være pulevenner med partneren deres? Er det noe med personligheten e.l som gjør at du ikke kunne tenke deg å være sammen med ham/henne? Er dere faktisk venner utenom sexen, eller er det bare booty calls innimellom og så tøm og røm? Er det fordi man evt har mulligheten til å finne en ONS om man ønsker det?

Jeg hadde en slags pulevenn. Vi kom veldig godt overens, men han var ikke interessert i forhold med noen. Vi var ikke venner til vanlig, men om jeg akkurat hadde blitt dumpet, avvist eller lignende og trengte noen til å trøste meg, kunne jeg ringe ham etter byen. Vanligvis sov vi bare sammen, en gang i blant hadde vi sex.

Av og til trenger både menn og kvinner bare noen å holde rundt :)

Anonym poster: b7e5ae6b5efae22a60b0871dd13246d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For min del er dette en person jeg kunne ha hatt et forhold til, men omstendighetene er ikke der. Altså må jeg like han godt nok til å kunne ha vært sammen med han for å ha sex. Vi er også venner utenom sex. Har aldri representert noe problem i forhold til å utvikle følelser, dog. Og jeg tror det er nettopp fordi vi kjenner hverandre godt nok til å ikke ha noen illusjoner om hverandre. :fnise:

Anonym poster: 6115e9778e313557a3602de16dc416c7

Skrevet

Virket ikke som han hadde noe interesse av å bli bedre kjent med meg, så da ble det sånn. Jeg fikk følelser og stakk. Hater det opplegget, det passer meg dårlig og klarer meg fint alene.

• Liker 1
Gjest Martin
Skrevet (endret)

.

Endret av Martin
AnonymBruker
Skrevet

Mange år siden nå, men en gang i tiden hadde jeg pulevenninne. Hun var gift på sin side, men det var ikke noe jeg filosoferte over, Vi møttes innimellom for å ha sex og prate litt, det var deilig og uforpliktende. Var selvsagt overhodet ikke snakk om forhold, hun var 11 år eldre, med unger og mann. Mens jeg levde ungkarslivet og styrte med andre damer også.

I dag morsomt å tenke på nå som jeg selv er en satt fyr med familie...

Ja, du vet aldri hva fruen driver med på si :laugh:

Anonym poster: 5903d7dd06e015bcabb4bf39307521d6

Skrevet

Fordi man kan trenge jevnlig sex og fysisk nærhet selv om man er singel. Jeg har hatt lange singelperioder hvor jeg hadde opptil flere fuckbuddies; det er ganske behagelig å kunne ha sex med noenlunde samme person istedenfor å måtte finne et ONS i tide og utide ... Man blir trygg på hverandre og kan ha det innmari morsomt sammen.

Skrevet

Er man pulevenner lenge nok, så får den ene følelser til slutt uansett, er min erfaring i alle fall.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...