AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 De siste månedene har jeg møtt tre forskjellige jenter. Alle gangene har vi møttes til kaffe/øl/vin på første date. Alle gangene har jentene spurt meg om å bli med på kino på date nummer to og alle gangene har det endt med det. En gang fordi jeg ikke følte det var noe poeng i å fortsette og de to andre gangen fordi dama har sluttet å ta kontakt og ikke virker å respondere om jeg gjør det. Selv om dette ikke er et veldig høyt antall hendelser å ta tak i så merker jeg en viss trend her. Jeg trodde jeg hadde en god tone med alle men etter kinodate bare kjølner det helt. Om ei dame inviterer en mann ut på kinodate er det da underforstått at man skal eskalere det fysiske med å f.eks. legge armen rundt dama osv? Eller er dette bare et merkelig sammentreff for min del? Jeg er ikke personen som er veldig komfortabel med å bli fysisk spesielt fort, så jeg lurer plutselig på om jeg failer hardt på noe jeg burde ha forstått her... Egentlig liker jeg ikke å dra på kino som date i det hele tatt, men om jeg blir spurt ut så... Anonym poster: 2752eeeab1298a13e844f86f016b65d4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Jeg liker heller ikke kinodate. Så tidlig i en bli-kjenfase vil jeg snakke. Når det gjelder det fysiske, så er det litt vanskelig å si noe spesielt. Min erfaring er at det bør være noe flørting på andre date i hvert fall. Det kan være nok at daten stryker meg over armen eller gir meg en ekstra god klem. Blikk og prat må også være litt flørtete, men ikke for åpenbart. Det må krible og det tror jeg rett og slett det er veldig få som får til. Sånn er det bare. Lett er det ikke! Kvinne 32 Anonym poster: 71a74194fc18bde8d0e220ddf92ff4f2
Gjest Gaea Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 Aner ikke hvorfor det ender opp slik for deg, for å være ærlig. Jeg hadde ikke forventet fysisk kontakt på andre date selv, men hadde antakeligvis ikke hatt noe i mot det heller, om jeg hadde likt fyren. Men du burde ikke føle behov for å gjøre noe du ikke er komfortabel med i hvert fall. Men neste gang du blir invitert på kinodate kan du vel enten si rett ut at du heller vil gjøre noe der dere kan snakke sammen og ha det mer sosialt. Eventuelt så kan du avslå og si at du ikke kan, og i samme slengen spørre om dere kan ta en kaffe (noe konkret du liker å gjøre) eller noe annet en annen dag. Personlig synes jeg forresten kinodate er dritkjedelig om man ikke allerede er på det stadiet at man har fysisk kontakt. Man får jo ikke snakket sammen, og filmen blir så mye koseligere om man kan holde hender og sitte litt nærme hverandre eller noe slikt.
Ferny Skrevet 17. mars 2013 #4 Skrevet 17. mars 2013 Kinodate kan aldri bli feil - om daten er dårlig så kan filmen fortsatt være dødsbra! He, he. Trikset er å være den som velger filmen. Om han ikke prøver å så mye som ta på deg, så er det jo litt kjedelig. Men det er ganske spennende å se om det skjer noe....
KapteinSabeltann Skrevet 17. mars 2013 #5 Skrevet 17. mars 2013 Kino er jo helt håpløst. Enig med Anonym i post #2.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #6 Skrevet 17. mars 2013 Kinodate kan aldri bli feil - om daten er dårlig så kan filmen fortsatt være dødsbra! He, he. Trikset er å være den som velger filmen. Om han ikke prøver å så mye som ta på deg, så er det jo litt kjedelig. Men det er ganske spennende å se om det skjer noe.... Så det du sier er at om du drar på kinodate med noen så forventer du, og ønsker, at det skal eskalere fysisk? Anonym poster: 2752eeeab1298a13e844f86f016b65d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå