Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere!

Litt desperat her..

Ble sjekket opp på jobb av ei utrolig søt dame.

Snakket en del, og hun kom til å spørre om hvor gammel jeg var.

Jeg svarte med gjett, og hun gjettet 22år.

Jeg svarte ja uten og i det hele tatt tenke meg helt om, når jeg egentlig fyller snart 21 år.

Hun fyller 32(?) tror jeg nå straks.

Tydeligvis er hun ikke så interessert i alder på den måten, mener bare det er ett tall. Men fikk en melding her om at det bare var 9 år i mellom oss. tror hun tror jeg fyller 23 eller noe.

Hva i alle dager skal jeg gjøre her? Er redd hele greia bare forsvinner om jeg sier at den egentlige alderen min er 21.

Vi har møttes kun 1 gang for middag. Ingenting annet..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten bare innrømme det så fort du kan, og se om det går greit :)

Anonym poster: 0ded2d8546869d825e523824c263facc

• Liker 1
Skrevet

Du må nesten bare innrømme det så fort du kan, og se om det går greit :)

Anonym poster: 0ded2d8546869d825e523824c263facc

Ja du tror det? Er invitert i bursdag til henne i morgen, får nesten se hva som skjer..

Hun er kjempe trivelig liksom, og vi matcher ganske bra ilag. Selv om jeg ikke er ute etter noe annet enn vennskap.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Si det så fort som mulig, si at du ble så sjarmert og var redd alt ville gå i dass dersom du sa din egentlige alder :)

Anonym poster: 45b7f3c958b519e2c6d24640baaeae30

• Liker 1
Skrevet

Hvordan tror dere hun vil ta det?

Vil dette ødelegge alt tror dere?:-)

Hun var veldig sånn på den at jeg ikke måtte si alderen hennes til kompisene mine som blir med på festen i morgen, hun kan lett gå som 25 åring og hun likte gjerne at folk trodde det.... hehe

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tror dere hun vil ta det?

Vil dette ødelegge alt tror dere?:-)

Hun var veldig sånn på den at jeg ikke måtte si alderen hennes til kompisene mine som blir med på festen i morgen, hun kan lett gå som 25 åring og hun likte gjerne at folk trodde det.... hehe

Hvis du bare er ute etter vennskap uansett, hvorfor spiller alderen en rolle da?

Anonym poster: 7c81cbcda2b161a244718ad684c66968

• Liker 3
Skrevet

Ikke si noe om det. Du bør iallfall ikke gjøre noe nummer av det. 21/23, lite forskjell i den store sammenhengen. Trenger ikke komme frem før dere eventuelt nærmer dere et parforhold. Vennskap, og sex, funker fint uten alder som issue. Det er først når man eventuelt er et par at det kan by på problemer.

Alder er bare et tall, men hvis du gjør det til noe mer, så blir det noe mer.

Gjest winston
Skrevet

Si det nå, da kan du komme ifra det om du gjør det på en sjarmerende måte.

• Liker 1
Skrevet

Kan aldri se for meg noe forhold med noen på 32. Jeg har ingen planer om å lage kids med det første, det tror jeg hun har ;-)

Tror jeg lar det bare fly forbi nå med det første, blir jeg først tatt med at hun eventuelt sjekker kortet om jeg låner det bort i fylla eller noe, så får jeg bare si det som det er da;-)

Skrevet

Kan aldri se for meg noe forhold med noen på 32. Jeg har ingen planer om å lage kids med det første, det tror jeg hun har ;-)

Tror jeg lar det bare fly forbi nå med det første, blir jeg først tatt med at hun eventuelt sjekker kortet om jeg låner det bort i fylla eller noe, så får jeg bare si det som det er da;-)

Det går nok bra. Hun har vel neppe tenkt å bli smelt på tjukken av en fyr i begynnelsen av tjueårene heller. Slapp aaaaav. ;)

AnonymBruker
Skrevet

To års forskjell har da ingen betydning. Kos dere så lenge det varer :)

Anonym poster: 2f34728951928d64439453ca4ceba6d8

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg dumper løgnere, uansett hvor sjarmerende løgnen er.

• Liker 1
Skrevet

Men han har jo ikke direkte løyet. Hun tippet, og han korrigerte ikke. Og er det virkelig så nøye med de to årene? Kanskje for TS som er yngst, men for henne??

Gjest Tidssone
Skrevet

Men han har jo ikke direkte løyet. Hun tippet, og han korrigerte ikke. Og er det virkelig så nøye med de to årene? Kanskje for TS som er yngst, men for henne??

Hun tippet 22, han bekreftet ved å svare ja. I mitt liv er dette regnet som løgn, men jeg er regelrett nazi når det gjelder hvor grensen for løgn går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...