AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Jeg var nylig gravid, men mistet desverre, og dette var min første graviditet og kom i grunn som et sjokk på meg. I dagene som fulgte trodde jeg egentlig dette skulle gå bra mentalt, men nå merker jeg at jeg sliter en del... Jeg er tilbake på jobb og jobber med å selge barneklær, noe som egentlig har blitt helt forferdelig. Jeg trodde ikke jeg skulle reagere sånn.. Det å stå og brette de små babyklærne, se alle de gravide damene komme inn i butikken, generelt snakk om baby/graviditet/produkter går tydeligvis veldig inn på meg og jeg var på gråten der jeg sto bak disken i dag. Midt oppi alt dette, kjenner jeg at jeg er så lei av folk, noe som passer ytterst dårlig når man skal jobbe i butikk.. Jeg viser det ikke til folk, men jeg kjenner jeg blir deppa når jeg kommer hjem og har bare lyst til å sove. Jeg orker ikke høre hva folk forteller om livene sine, hva de har gjort i helga, hvor de har vært på ferie, hvor syk hele familien har vært, jeg merker at jeg bare orker ikke høre på/engasjere meg... Jeg har mest lyst til å jobbe helt alene uten noen rundt meg, men akkurat nå er det ikke bare å gjøre det, naturlig nok. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette, noen råd? Hva slags jobb kan man jobbe med hjemmefra, som gir en inntekt man kan leve av, og som passer til en som er strukturert og som ikke er telefonsalg? Anonym poster: a2d2deb4fd758dc8f6035a99dd39499b
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Ikke en jobb alene hjemme i hvert fall! Oppsøk hjelp og jobb feg gjennom det. Du vil uansett møte gravide, barn og barneklær i mange situasjoner. Å stenge seg inne er ikke løsningen. Anonym poster: 8f706a1d772727a5799dcfc690b5a003 1
Gjest anonym Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Jeg vet det er gravid/barnrelaterte ting i era lt, men nå er jeg på en måte i sentrum av dette med å selge babyklær og utstyr, hadde jeg jobbet på et kontor med f.eks regnskap hadde jeg fått tankene over på noe annet og kunne forhåpentligvis gått videre etter hvert. Nå blir jeg flere ganger i timen påminnet dette med graviditet, sikkerhet, bekledning, fødsel.. jeg greier ikke forholde.meg til dette i det hele tatt akkurat nå, jeg er tydeligvis meget sensitiv akkurat nå.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få hjelp med dette, jeg kunne sluttet i jobben men da kommer jo en haug av nye problemer..
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #4 Skrevet 22. mars 2013 Nå begynner det å bli skikkelig ille. Jeg er på gråten flere ganger mens jeg står der, og det hjelper ikke at jeg er helt utenfor, at sjefen min kommer med små stikk om at jeg må være mere "på" kundene og at jeg må ikke være så tilbakeholden. Jeg har mer enn nok med å være der akkurat nå!! Bør jeg be en lege om sykemelding eller må jeg bare finne meg i å jobbe i bygdas eneste barneklesbutikk etter å ha mistet?? Jeg føler meg helt for jævlig akkurat nå :'( Anonym poster: a2d2deb4fd758dc8f6035a99dd39499b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå