Gå til innhold

er jeg etter skjemaet??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg lurer bare på om når magen egentlig kommer jeg? Jeg er 6 uker på vei nå, er det altfor tidlig å skylle på at jeg har baby i magen -at jeg ikke har lagt på meg liksom? Føler liksom at jeg har fått litt mage alt, men ddet er kanskje innbildning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

normalt kommer maven rigtig omkring 15-16 uke nogle får lidt mave før, og ander får næste ikke nogen mave overhoved. Smør dig med lidt tålmodighed den skal nok komme, og inde du skal føde er du blevet træt af maven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *nurket*

I begynnelsen er man som regel bare litt oppblåst i magen. Selv begynte magen å vokse rundt uke 20, i begge svangerskapene.

Når magen kommer varierer veldig fra kvinne til kvinne. Noen får det veldig tidlig, og noen får det senere.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når magen kommer er forskjellig fra kvinne til vkinne, og fra svangerskap til svangerskap. Magen vil stort sett komme tidligere i 2.+svangerskap enn det den gjorde i første også.

Selv husker jeg ikke når magen virkelig kom hverken i 1. eller 2. avngerskap da dette ikke er detaljer jeg går rundt og husker på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mage (ca.) fra uke 8 til 12. Så forsvant den frem til uke 16 og nå kommer den så smått snikende. Var nok bare luft den første magen som kom der, ja. Er "førstegangs" og da kommer den noe senere enn for de som har født før. Heeelt normalt!

Eh, angående de ukene. Jeg må trekke fra 2 uker fordi jeg fikk terminen forskjøvet 2 uker på ultralyden... Er nå i uke 19 med ny beregning (uke 21 etter gammel beregning).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...