Harlequin Skrevet 15. mars 2013 #21 Skrevet 15. mars 2013 Gratulerer så mye med dagen! Ble ikke direkte nedrent av gratulasjoner selv for noen dager siden, men har slått meg litt til ro med at facebook har blitt veldig overfladisk for min del. Mine nærmeste husket meg, og det var det viktigste! Men jeg skjønner godt hvorfor du ikke føler deg spesielt bra, det er liksom noe spesielt med bursdagen, uansett hvor mye man vil at det ikke skal være det. Prøv og nyt resten av kvelden, i alle fall!
blueberries Skrevet 15. mars 2013 #22 Skrevet 15. mars 2013 Nå føler jeg meg helt toppers altså! Har ikke hørt noe fra barndomsvenninner, selv om de er pålogget dag ut og dag inn. De er så nysgjerring på hva jeg gjør for tiden, men å gratulere meg på dagen min, det driter de i
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #23 Skrevet 15. mars 2013 Nå føler jeg meg helt toppers altså! Har ikke hørt noe fra barndomsvenninner, selv om de er pålogget dag ut og dag inn. De er så nysgjerring på hva jeg gjør for tiden, men å gratulere meg på dagen min, det driter de i Facebook har ødelagt mye av det man kaller vennskap mener jeg. Facebook har ødelagt relasjoner mellom folk, eller hva jeg skal si.... Du fortjener så mye bedre fra såkalte venner. Klem Anonym poster: ad3591511c6aea3003a05b39728bc0a5 5
Sjokoladenøtt Skrevet 15. mars 2013 #24 Skrevet 15. mars 2013 Har følt på den en gang før.. STOR BURSDAGSKLEM! :D Ikke alltid like gøy med mennesker som er for treige i nøtta til å gratulere med dagen Alle fortjener å ha det greit på bursdagen sin, den er jo den eneste dagen i året som er dedikert til kun deg
blueberries Skrevet 15. mars 2013 #25 Skrevet 15. mars 2013 De som virkelig hadde husket bursdagen min hadde ringt eller sendt melding på mobilen. Facebook er juks.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #26 Skrevet 15. mars 2013 De som virkelig hadde husket bursdagen min hadde ringt eller sendt melding på mobilen. Facebook er juks. Ja. Jeg har ikke Facebook, men mine gode venner husker meg hvert år. De som ikke gjør det, vet jeg hvor jeg har, de som kun gratulerer det som dukker opp på Facebook. Anonym poster: ad3591511c6aea3003a05b39728bc0a5
Tropic Skrevet 15. mars 2013 #27 Skrevet 15. mars 2013 Hipp hurra for deg TS! Hipp hurra! Gratulerer så masse masse masse masse masse med dagen!
Gjest Funky Punk Skrevet 15. mars 2013 #28 Skrevet 15. mars 2013 Nå føler jeg meg helt toppers altså! Har ikke hørt noe fra barndomsvenninner, selv om de er pålogget dag ut og dag inn. De er så nysgjerring på hva jeg gjør for tiden, men å gratulere meg på dagen min, det driter de i Er jo litt sårt når til og med ikke barndomsvenner husker på det Men drit i FB, alt er overflatisk der uansett. Du har jo fått masse gratulasjoner her, og jeg håper du har hatt en fin dag om man ser bort ifra FB
blueberries Skrevet 15. mars 2013 #30 Skrevet 15. mars 2013 Høres sikkert ultra negativ ut, men jeg har hatt en dårlig dag. Dumme, bråkete 2-klassinger med maur i rompa, knekkebrød med makrell i tomat og dobbel null + null kalorifattig yogurt... Glad for fin privat melding jeg fikk i sted, pengepengpeng fra familien min og et nydelig smykkeskrin + 500kr til smykker fra kjæresten min. Og selvfølgelig alle supersvar jeg har fått her i kveld! 1
Gjest Sakone Skrevet 15. mars 2013 #31 Skrevet 15. mars 2013 Gratulerer masse med dagen Skjønner at det kan være vondt, men håper likevel du klarer å fokusere på noe positivt. Du får bruke helgen til å unne deg noe godt
-Jiinxs- Skrevet 15. mars 2013 #32 Skrevet 15. mars 2013 (endret) Kjedelig å ikke bli husket på dagen sin. Bra du har Kvinneguiden da :) Gratulerer med dagen Endret 15. mars 2013 av -Leon-
kaprifolen Skrevet 15. mars 2013 #33 Skrevet 15. mars 2013 (endret) Hipp hurra!!! http://m.youtube.com/watch?v=xVzIGMqRznk# Endret 15. mars 2013 av kaprifolen
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #35 Skrevet 15. mars 2013 I fjor når jeg hadde bursdag så var det ingen på jobb som gratulerte meg, men en kollega som har bursdag samme dag fikk mange gratulasjoner mens jeg så på, det var ganske ubehagelig. Selvsagt kunne jeg sagt at jeg og har bursdag men syns at kollegene mine burde huske det når de husker alle andre. Men når folk ser det på Facebook så skjønner jeg ikke greia, jeg gratulerer alle med dagen der inne GRATULERER MED DAGEN TS!!!!! :blåse: Anonym poster: 8a26b9e8755f7fd2c38a9ca984f981c7
Avi Skrevet 15. mars 2013 #36 Skrevet 15. mars 2013 Grrratulerer så mye dagen! Ikke mange pleier å huske bursdagen min heller, utenom facebook. Så i år tror jeg at jeg skal unne meg noe jeg har hatt lyst til lenge til bursdagen min. Håper du koser deg i helga
In<3Love Skrevet 15. mars 2013 #38 Skrevet 15. mars 2013 Så merkelig at ingen har gratulert deg på FB ?? Sikker på at bursdagen din er synlig for andre?!! Uansett; Gratulerer så masse med dagen !!!!!!! :) Kjempefin gave
Klaine Skrevet 15. mars 2013 #39 Skrevet 15. mars 2013 Småkjipt det da. Uansett, gratulerer med dagen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå