AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Munnsår hele tiden, forstoppelse og luft i magen. Hva er problemet om at man har det??? Jeg har ikke det. Men søsteren min har. Ja, jeg skriver for henne.. ikke spørr hvorfor. (Hun skal til legen neste uke men tenker å spørre hva dere mener) Takker for svar:) Anonym poster: 0eddc008dad5646f7816b85b8c06ee42
Tabudrue Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Forstoppelse kommer som oftest som følge av et par ting, samme med luft i magen; lite fiber i kosten, feil kosthold, lite regelmessig mosjon og bevegelse, overvekt, lavt væskeinntak for å dra frem noe. Kan noe her høres kjent ut?
Ghost Hunter Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Jernmangel kan vel gi munnsår og sånn? Forstoppelse kommer vel av feil kost og jernmangel kan man få av feil kosthold? Jeg har mye munnsår, men jeg biter meg i leppa hele tiden, så er vel min egen feil. Er sikkert noen som vet
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #4 Skrevet 15. mars 2013 Jeg er ingen lege så ikke vet jeg. MEN - Jeg får munnsår av jernmangel. Pluss - jeg har irritabel tarm som blant annet gir meg luft i magen og vekslende løs mage/hard mage. Altså, to ulike ting som ikke er relatert til hverandre. Det høres ikke ut som det hun beskriver er noe å ta på avveie for, men det er jo fint at hun drar til legen alikevell. Anonym poster: 87aba488c2257b14219d9865c86589c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå